Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 NR1: Min samboer fyller året på mandag,og på onsdag skal familien komme å feire han,men hva søren skal vi lage? vi er like uflinke på kjøkkenet begge to hehe,og har null ide om hva vi skal ha. Blir ca 10-12 stk og jeg vil overraske mannen med å ha laget noe super godt,for han tror vi bare skal servere kaker.... Nr2: Jeg blir 25 snart,og skal lage istand en fest..så sier min mann at vi må stelle i stand noe stort med mat og sånn og da tenker jeg: hva skal vi servere da? vet at til nå er gjestelista på 20 stk,så det må jo bli noe enkelt.... TIPS TAKK hehe
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hva slags mat liker mannen din da? Jeg syns liksom man skal prøve å lage noe bursdagsbarnet liker + noe som er allround og kanskje en dessert eller en liten rett som er spesiell som alle kanskje blir imponert over.. 20 stk - server noe DU liker som du vet faller i god smak hos andre. Jeg er kanskje fortsatt 8 år i hodet men jeg digger pizza.. haha ;-p og pasta
serin@ Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Nr. 1 : Hva liker samboeren din da? Passer med noen HAN liker på bursdagen. Nr. 2 : Til fest, antar det er FEST fest med alkohol, ville jeg laged tapas eller noe annet "fingermat" som man ikke trenger å sitte ned på dekket bord å spise. Som feks. en god kylling salat med ferskt brød/rundstykker. eller reker, krabbe, blåskjell og brød...synes å huske at du er fra stavanger..?? Plukker 10 liter med blå skjell gratis på 10 min rundt forbi i distriktet nå. Når det gjelder tapas, google så får du masse tips. Gratulerer med dagen forresten
Lille my ;) Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Til din fest kan jeg anbefale deg å koke toro`s meksikanske tomat suppe. Server Natchos, rømme, mais, ost og brød vesd siden av. Kjempe enkelt og veldig godt!
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 ja jeg er ifra stavanger og stolt over det hehe Men min mann,ja hva liker han,han liker alt han! Uten om sjø edderkopper sier han(krabbe) så sånn spesifikt så kan han ikke gi noe svar på hva han liker spesielt godt. (jeg velger å si alt går i grisen hehe)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 pizza er min favoritt så det var jo ett godt tips og det er jo noe ALLE liker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå