Gå til innhold

jenter,jeg trenger litt tips her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

NR1: Min samboer fyller året på mandag,og på onsdag skal familien komme å feire han,men hva søren skal vi lage? vi er like uflinke på kjøkkenet begge to hehe,og har null ide om hva vi skal ha. Blir ca 10-12 stk og jeg vil overraske mannen med å ha laget noe super godt,for han tror vi bare skal servere kaker....

Nr2: Jeg blir 25 snart,og skal lage istand en fest..så sier min mann at vi må stelle i stand noe stort med mat og sånn og da tenker jeg: hva skal vi servere da? vet at til nå er gjestelista på 20 stk,så det må jo bli noe enkelt....

TIPS TAKK hehe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hva slags mat liker mannen din da? Jeg syns liksom man skal prøve å lage noe bursdagsbarnet liker + noe som er allround og kanskje en dessert eller en liten rett som er spesiell som alle kanskje blir imponert over..

20 stk - server noe DU liker som du vet faller i god smak hos andre. Jeg er kanskje fortsatt 8 år i hodet men jeg digger pizza.. haha ;-p og pasta

Skrevet

Nr. 1 : Hva liker samboeren din da? Passer med noen HAN liker på bursdagen.

Nr. 2 : Til fest, antar det er FEST fest med alkohol, ville jeg laged tapas eller noe annet "fingermat" som man ikke trenger å sitte ned på dekket bord å spise.

Som feks. en god kylling salat med ferskt brød/rundstykker.

eller

reker, krabbe, blåskjell og brød...synes å huske at du er fra stavanger..?? Plukker 10 liter med blå skjell gratis på 10 min :) rundt forbi i distriktet nå.

Når det gjelder tapas, google så får du masse tips.

Gratulerer med dagen forresten :)

Skrevet

Til din fest kan jeg anbefale deg å koke toro`s meksikanske tomat suppe. Server Natchos, rømme, mais, ost og brød vesd siden av. Kjempe enkelt og veldig godt! :)

Skrevet

ja jeg er ifra stavanger ;) og stolt over det hehe :)

Men min mann,ja hva liker han,han liker alt han! Uten om sjø edderkopper sier han(krabbe) :P

så sånn spesifikt så kan han ikke gi noe svar på hva han liker spesielt godt.

(jeg velger å si alt går i grisen hehe)

Skrevet

pizza er min favoritt så det var jo ett godt tips :) og det er jo noe ALLE liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...