Gå til innhold

7 kg Hasj av ypperste kvalitet selges...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke hasj...

Men har en lite lager kokain stående, om noen skulle trenge!

(skal vi se om det virkelig finnes en webmaster her? Begynner å bli noen mnd siden sist de/den var på jobb i så fall)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hei!!

Dette er det lenge siden jeg holdt på med, og nå som jeg er gravid kunne jeg tenkt meg en skikkelig fest!! Jeg lurer på hvor mye du skal ha for 2kg hasj og du for 4kg kokain? Jeg kan betale kontant eller med mastercard. Sendmeg en mld på 99999999 eller mail [email protected]

Skrevet

4 kg bare?? Blir jo passe sløv fest av så lite da=( Blir ikke mange kronene i kassa for meg heller. Hva koster kokain i disse dager egentlig? Har hatt dette lageret stående i 2-3 uker, prisene har vel steget en del på den tiden?

La ut kontonr mitt tidligere i uken, bare søk det frem i den enestående søkefunksjonen her, og sett inn et par hundrelapper, så skal jeg sende det i posten=) Passer akkurat i en Norgespakke det!

Skrevet

Er jo ingen som har kommer med konkrete bud her. Jeg tar det for 200 kr, men da må du betale porto ass!

Skrevet

Spleiser på portoen, så er det en deal!?

Skrevet

Haha, ja, nå prøde jeg å søke på "Tommage konto nr" men fikk opp et dikt av Jordmor Siri som het "relevante tanker"

Jeg regner vel med at du skal ha noen tusen, men som atsjo sier, du får betale porto ass.... eller så kan du kjøre det hit men da vil jeg ha avslag!!!

Skrevet

jeg Ok med komme skal, i hiver bilen bare av kjører gårde. løpet Blir helgen av i engang!

(skriver ordene etter relevans, det er det som er det hotte nye)

Skrevet

Ingen har klaget!!

Skrevet

Nja...du får prøve å komme det i en sånn Norgeskonvolutt slik at det blir billig. Jeg er jo ikke lagd av penger!

Skrevet

Åh nei! Er jeg utstemt altså? Shaize! Jeg ville jo være med i neste episode!

Va sjer a? Må jeg lage ny email da? Fan azz

Skrevet

hahaha...jeg ler! :D sitter her alene med latterkrampe etter å ha lest mange smårare innlegg her inne på skravle, både seriøse sådan og noen mindre seriøse, muligens litt overtrøtt. bra det er flere med galgenhumor. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...