Gå til innhold

Hva synes dere om Belinda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt av ett styr å finne det navnet til gulljenta vår:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldeles fryktelig. En Belinda har bleika hår, tygger tyggis med åpen munn, røyker, debuterer altfor tidlig seksuelt, og gjør det heller dårlig på skolen.

Her trår alle mine navnefordommer inn for fullt.

Skrevet

IKKE pent.

Kun brukt som ironi, humor, sarkasme - eller om en blond amerikansk-lignende bimbo i et manneblad.

Huff... ikke velg et slikt navn bare fordi det er uvanlig. Grusomt!! :(

Skrevet

Syns også det er grusomt..

Skrevet

Belinda er et kunavn. Slik som Dagros etc

Beklager

Skrevet

Liker det heller ikke, men sikkert fordi jeg assosierer det med ei jente jeg gikk på ungdomsskolen med som jeg ikke kunne fordra. Liker heller ike Melinda.

Skrevet

Ikke bra. For å si det mildt.

Skrevet

Hva om du kutter ut et par bokstaver i midten der, og kaller henne Bella? Det er iallefall nydelig synes jeg:)

Skrevet

Må si meg enig med de andre. Tenker på den Anna- Bllinda sangen. Kun brukt til sarkasme og erting. Nei liker det ikke.

Skrevet

Arne-Belinda mener du? Hva var dét igjen?

Skrevet

jeg synes det er et kjempefint navn jeg...kjenner en som heter det og hun er en kjempe herlig jente som ikke er noe stygg eller mindre smart =O)

Skrevet

BF liker det så godt.. og på spansk betyr det visst " Den vakre skorpionen" Hun vil være halvt chilener så kommer ikke til å bli noe dum blondine som noen nevnte.. Men har sagt at han sku få bestemme hva hun skal hete.. Tenkte litt på Isabella Belinda kanskje:P

Bahh vet ikke jeg heller.. Men det er ikke bare mitt barn vettu :) Jeg vil jo like det etterhvert :) Kunne jo brukt Bella istedet.. ett kallenavn:)

Skrevet

Mannen min har Bella som kallenavn på datteren vår, synes det er kjempekoselig (hun heter ikke noe i nærheten engang da, har et navn som begynner på K)..

Men er forøvrig enig med de andre her, Belinda er et navn i "Harry-kategorien", ser også for meg den dumme tyggistyggende blondinen med knallrosa lebestift ;)

Isabella Belinda ble nesten værre, ble jo dobbelt opp det, to nesten like navn på den måten, og altfor tungt og langt. Men smaken er som baken, liker best litt enkle kortere to, toppen tre-stavelsesnavn jeg.

Skrevet

Hva med bare Isabel?

Det fungerer helt knall på spansk og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...