Gå til innhold

hvor lenge har du vært på DiB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden desember 2005, og har vært alt fra passiv leser til passelig aktiv skriver :)

Skrevet

Dukket vel opp like etter at eldste ble født i desember 2004. Altså 4,5 år.

Var periodevis ganske aktiv da jeg var i permisjonene (når de sov), mens nå er jeg her minimalt siden jeg er i full jobb + to barnehagebarn.

Skrevet

spetakkel.. deg husker jeg fra min første gang her i 2007..

har desverre bare vært noen aktive perioder med meg, og mye passivt.

(Mye av det var nok x samboer som mente jeg klarte meg med ham og ingen andre...)

But I`m freeeeeeee

Skrevet

Var på bim 8 mnd før jeg kom hit i desember 2005. Har vært ganske aktiv hele tiden.

Skrevet

siden mai 2006 når jenta mi ble født :-)

var inne på bim hele graviditeten

Skrevet

Siden februar 2005. Var mindre aktiv i begynnelsen. Nå er jeg som regel innom hver dag eller nesten hver dag.

Skrevet

jeg er en nykommling;) vært her i 3 måneder:)

Skrevet

August 05 kom jeg vel inn på BIM, og gikk over til DIB ca juni/juli 06. (Da Daniel var ca 5-6mnd..)

Skrevet

Har vore her sidan september 05, då eldste vart fødd. Har vore aktiv i periodar, mest på småtrolldebattane, i det siste har eg skravla ein del.

Var på BiM i 2004/2005, og så då eg var gravid med lille det meste av 2007.

Skrevet

Er 10 års "jubileum" på meg i år :0)

Var her første gang i 1999 ;) Tror DIB var ganske ny da...

Var veldig aktiv de første åra! ;)

Men, de 2-3 siste årene har jeg ikke vært så aktiv nei, men åra før var jeg her jevnlig ;)

Husker mange nick, og artig å "følge" dem..:0)

Skrevet

Og aktiv?

Kommer og går i perioder faktisk.

For 5dg siden lå jeg på topp 5 av debattlisten (dessverre), der har jeg ikke vært på sikkert ett år.

Siste tiden har bestått i sykemeldingsperiode.

Nå er jeg imidlertid tilbake på jobb igjen, og er her på kvelden.

Jeg skriver ikke så mange innlegg på kvelden, som jeg gjør på dagen når jeg kjeder meg.. ;)

Skrevet

Vært her siden år 2000, noen ganger ganske aktiv, men de siste to år veldig passiv.

Skrevet

DIB må ha vært ganske nytt i 1999 ja, siden det ikke starter før i 2001...

Skrevet

Jeg har vært på DIB siden like etter starten våren 2001. Var på BIM før den tid.

Gjest biss med twins
Skrevet

Siden 2005. Ikke så veldig aktiv:)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Etter å ha gått i fella og kastet meg inn i bhgdebatten idag - altfor lenge har jeg vært her.

Skrevet

i 5 mnd og 15 dager haha :P gikk inn på DIB 2 dager etter sønnen min ble født,har begynt å bli mer aktiv i det siste men det er litt av og på egentlig på hvor aktiv jeg er her inne :)

Skrevet

Sorry - det var året sønn min var født ja, (mai 1999, )

februar-mars året etter var jeg her inne første gang.... han var 10 mnd husker jeg, beklager at jeg surra der....:/

og på BIM blir vel det og da..?.;0)

Skrevet

Har vært på DIB i 22 mnd:) Før det var jeg på BIM i ca 7 mnd:) Er sånn passe aktiv, er vel innom minst en gang pr dag:)

Skrevet

Vært på DIB og BIM siden mai 2006.

Aktiviteten har vært litt opp og ned.

Skrevet

Vært på DIB siden oktober 2005.

Var på BIM før det , tittet engang iblandt innom her og gruet meg egentlig litt til jeg ikke hadde noe på BIM sidene og gjøre.... Så så kjedelig ut her inne!

Så feil kan man ta =D

Skrevet

Oppdaget BiM i mai 2006, og DiB i samme slengen. Flyttet over hit fra BiM i september 06.

Vært en av de mest aktive brukerene på både BiM og DiB siden da, med unntak av de siste 3-4 mnd.

Skrevet

Siden 2005 da jeg ventet nr 1, hatt andre nick før, har ett litt mer anonymt nick nå.. passe aktiv men leser mye..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...