Gå til innhold

Hvor mye tjener en regnskapsmedarbeider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer seg helt ann på hvor du skal jobbe og hva slags ansvar du skal ha. Tjener ofte mer i større byer enn ute på landet. Jeg ligger på 350000,- og har ansvar for inn/utgående fakturaer, remmitering, deler av regnskapet ved måndesavslutninger, avsetninger og diverse. Kunne nok ha hatt ca 20-30000 mer hadde jeg jobbet i f.eks Oslo.

Skrevet

har utdannelse som kreves for å kunne bli autorisert regnskapsfører, men magler praksisen da. Fikk jobbtilbud med en begynnerlønn på 300 000 kr som regnskapsmedarbeider. Tror det er ganske normalt rundt det beløpet...

Skrevet

Takk for svar!

Lurer på om jeg skal begynne på dette studie - jobber nå som lærer, men hadde kanskje vært gøy med noe nytt!:-)

Skrevet

begynnerlønn 270 000

Skrevet

Jeg har 300 000 og gjør alt for ett firma med fem ansatte.

Skrevet

ta revisorutdannelsen i stedet. Særlig hvis du liker regnskap. Da kan du bli både registert revisor og autorisert regnskapsfører. Utdannelsen tar 3 år, men du får en mer spesialisert utdannelse.

Hvis du liker litt mer markedsføring og organisasjon og ledelse er nok den økonomi og ledelsesretningen bedre. Tar 3 år den også.

Skrevet

Mottaksregisterer fakturaer, bokfører fakturaer, remitterer, tar stort sett hele månedesoppgjøret, bankoverføringer osv. osv.

I Staten, tjener 300 000.

Men har mange fordeler som arbeidstid fra 8-15.30 , fleksitid, fri til foreldresamtaler, påskefrokost i bhg, fysioterapibeh.

Mulighet for betalt videreutdanning via BI ol.

Trives

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...