Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Er nett fylt tre år.. Har ingen interesse for dogåing.. Hun snakker om det. Setter seg gjerne på do innimellom og "prøver" som hun selv sier, men det kommer ingenting.. Hun er veldig glad i å gå uten bleie, men tisser som oftest på gulvet hvis hun får lov å gå uten.. Stresser ikke med det, men lurer på om noen har noen tips for å få det i gang?? Har kjøpt truser til henne og det synes hun er stas, men vil hest ha dem på oppå bleia, og ikke gå med bare dem...
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 det jeg tester ut for tiden er å la h*n løpe ute uten bleie (når det er varmt og fint såklart) og så har jeg satt potten ved døren.. fikk tipset av min tante, og hun sverga på det.. h*n har tissa to ganger i potten, men venter enda med store ting til h*n har fått bleie på igjenn inne
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Gutten vår har heller ikke vist noen interesse. For to uker siden sa vi bare til han at det var tomt for bleier, vi hadde bare slike som var til å bruke om natta. Så fulgte to dager med gjentatte uhell. Tredje dagen var det to uhell, fjerde dagen ett, og femte dagen var han tørr og har vært det siden. Vi har skrytt veldig mye av han, og gjort mange kjekke aktiviteter som "belønning". Nå er han kjempestolt og viser alle trusa han har under buksa.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 vi har samme problemet, og poden er straks 3,5 år... Har prøvd det meste, klistremerker, lokke med gave, bestikkelser osv. Så vi har bestemt oss for at når vi har ferie i 3 uker, da skal han "tvinges" til å gå uten bleie, jeg skal ha masse truser og bukser lett tilgjengelig, og så får han ikke "lov" til å gå med bleie på dagtid.. Blir spennende å se om det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå