lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 han har alltid bare sovna med en gang når vi har lagt han på kvelden, men siste 2 ukene så har han ropa og skriket, hoppet, lekt og flira i senga, har brukt opp til 1,5 time på å legge han. igår satte vi på et eventyr på cd til han, og vi hørte ikke mere fra han. ikveld var han skikkelig gira og tullete når vi la han, vi satte på eventyret, og han sovna uten en lyd! jippi!!
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 hmm.. ikke for å rakke ned på løsningen din eller noe.. men vil du han skal bli avhengig av den eventyr cden.. jeg mener man sover dårligere med mye lyd rundt seg..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 han sover jo ikke med den lyden hele natten, den går jo bare 1 gang. ser ikke noen problemer med avhengighet. storebror har hørt på den siden han var 2 år, og idag er han 13. oftest hører han ikke på noe, men noen ganger for kos. har aldri vært et problem. de få gangene han skal sove borte er det jo bare å ta den med seg? blir det ikke detsamme som å være avhengig av å bli lest for eller synget for? eller hvordan mener du?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 hmm... flere som er skeptiske til denne løsningen. ble jo litt usikker, og jeg som var så fornøyd! hehe! vil gjerne ha flere kommentarer.
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 jo er vel for så vidt det.. er bare jeg som ikke ville gjort det selv.. syns da det er bedre å lese for barna selv etc.. er ikke så lenge før de er for store til sånt.. Men skjønner godt probleme rundt leggingen.. har en selv på 2,5 som var sånn.. Tilslutt fikk han grei beskjed at hos mamma la alle seg fint ned i sengene sine og sov.. måtte inn og si det et par ganger det første dagene, så mindre og mindre.. og nå legger han seg uten problemer (eneste er dagen etter han kommer fra faren som vist lar han få styre på til han sovner.. aaargh.. mannfolk)
giggsi Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er ikke skeptisk. Tror han koser seg med den jeg. Og som du sier så sover han jo ikke med den på hele natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå