Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5-6 jenter, alder ca 30, langhelg (tors-søn) i september.

Ønsker spa, shopping, god mat og drikke.

Ikke alt for langt, ikke alt for dyrt. Maks 4000NOK for reise og opphold.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barcelona har "alt" for en slik helg mener jeg:-D

Skrevet

Barcelona! Ingen over, ingen ved siden av :) Elsker den byen!!

Skrevet

Jeg har vært på jentetur i Tallinn. Kjempe fint der :)

Gjest tannkremtube
Skrevet

Hva med å pakke sekken, fjellstøvlene og telt? Rusle fra fjellstue til fjellstue? Masse frisk luft, mat på propanapparat som smaker himmelsk (uansett hva det er ), kvikklunsj i sekken man lengter etter som belønning for å bestige neste topp. Fliring av teltet som ikke lar seg slå opp - ja noe sånt?

alt blir liksom i den samme tralten bestandig føler jeg - hvorfor ikke en tur som er litt annerledes - og til og med billig!?

Skrevet

Vi har tenkt på Tallin. Har du noen konkrete tips i forhold til hotell, restauranter osv?

Skrevet

ikke så dumt forslag det forsåvidt. Men ei av jentene er gravid, tror ikke det er sånn veldig stemning for det. Dessuten er litt av poenget med turen å gjøre ting vi ikke kan gjøre med barna. Fjellturer og teltturer gjør vi med menn og barn. Nå vil vi nyte en frihelg. Og at det er "oppbrukt" har jo ikke noe å si for oss. Vi har jo ikke vært på sånne turer så gjør det ikke noe mindre deilig at "alle andre" har vært det. Dessuten er det vel en grunn til at det er i vinden..

Skrevet

gå inn på sportoghelse.no

De brukte vi da vi reiste til Tallinn. Var på pirita hotel, og var veldig fornøyde!!!

Vi ba om alle behandlinger på samme dagen, slik at vi fikk en dag til kun shopping. Måtte ha en behandling shoppingdagen også, men denne fikk vi tidlig på morgenen så da hadde vi en dag "fri"

Veldig fin og koselig by!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...