Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Har invitert endel barn med foreldre hit jeg, om 2 dager. Også er det flere jeg ikke har fått svar fra en gang Kan de ikke bare takke nei da? Jada, jeg tar hintet :/
<3 Legoland <3 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Å få et svar er det minste man kan forvente !!!!!!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Vi fikk ikke svar på bursdagsinvitasjonen til jenta vår fra halvparten en gang tror jeg. OG da var det tom skrevet svarfrist i innbydelsen :-( Vi måtte tom purre på svar på bryllupsinvitasjoene våre...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Den som tier samtykker?? Nei da, hadde jo vært greit å vite hvor mange som kommer, enig i den.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Her pleier det vanlige være at man bare svarer hvis man ikke kommer (men det står jo selvfølgelig i invitasjonen...)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Det synes jeg er dårlig, men noen er kanskje så stresset at de glemmer slikt? Finnes jo de som er så distré at de til og med glemmer at de har invitert folk til bursdag hjemme hos seg selv (jada, jeg har vært borti den varianten en gang. Veldig komisk faktisk)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns det rett og slett er frekt, jeg... Er jo vanlig folkeskikk å si ifra om man kommer, men også hvis ikke det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå