Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 hvordan var d å gå der med vogn? har en simo kombivogn og en carena trille, hvem av de er lurest å ta med seg? carena trillen er jo liten og lett,men vet ikke helt hvordan den er på humpete veier, simo vogna er jo stor og tung,men mye bedre å trille på humpete veier.
Ull er gull :) Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Det er god plass der! Jeg har vært der m brio kombivogn og det gikk fint God tur, det er veldig hyggelig der!
Masaili <3 Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Ingen problemer med vogn der, parken er laget for at man skal kunne ha med vogna:) Utrolig bra park, ungene mine storkosa seg der for 2 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå