Gå til innhold

dere som har vært i mummidalen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var d å gå der med vogn? har en simo kombivogn og en carena trille, hvem av de er lurest å ta med seg? carena trillen er jo liten og lett,men vet ikke helt hvordan den er på humpete veier, simo vogna er jo stor og tung,men mye bedre å trille på humpete veier.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er god plass der! Jeg har vært der m brio kombivogn og det gikk fint :)

 

God tur, det er veldig hyggelig der!

  • 4 uker senere...
Skrevet

Ingen problemer med vogn der, parken er laget for at man skal kunne ha med vogna:)

Utrolig bra park, ungene mine storkosa seg der for 2 år siden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...