l.m.m Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hei. Jeg er gravid for 2. andre gang, jenta vår er akkurat fylt 1 år (med andre ord bare 1 år siden jeg gikk gravid). Er kommet i uke 6 og synes magen er blitt stor. Ikke stor som i gravid i 5-6 mnd, men stor som i at d synes veldig godt. Noen som vet om det har med å gjøre at det er kort tid siden sist? Liker dette lite, vil jo ikke at alle skal se det allerede. Ha en fin kveld.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hei er gravid for 3 gang,men 12 år siden sist. Jeg er 6 uker i morgen og har gravidmage som4-5 mnd på vei. Legen sa at det hadde med hormonene å gjøre. passer ingenting lenger. var visst pga at jeg har vært gravid tidligere, og hadde ingenting å si hvor lenge det var siden, klem
veldig fødeklar Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er også gravid for 3.gang og har ganske stor mage allerede... husker ikke helt når jeg fikk mage med nr 2, men det var kanskje rundt uke 10-12... nå kom den plutselig ploppende ut i uke 5/6
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Har også fått veldig tidlig mage.. Føler den er litt oppblåst liksom, spesielt etter jeg har spist. Har begynt å bruke mamma-buksa allerede. Er nå 9 uker på vei da, men har vært sånn lenge. Hadde ikke helt fått flat mage fra forrige svangerskap heller da, det er 1 år siden. Har hatt vanskelig for å skjule det, om jeg hadde ønsket det ja..
l.m.m Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Ja man må vel bare ta fram mammabuksene (som var pakket pent bort), ingen vits i å vente. Det er jo i overkant ubehagelig med bukser som strammer, og ikke er det sunt heller. Takk for tilbakemeldinger, godt å vite at man ikke er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå