2 små og en undulat Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har selv arr etter ks og lurer på hvordan det normalt ser ut etter flere ks. Blir arret styggere for hvert ks som tas, eller skjæres arret "bort" for så å lage nytt arr? Litt dårlig forklart kanskje, men er det noen som vet?
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Kan ikke si noe om meg selv, for jeg har bare ett keisersnitt. Men både jeg og broren min ble tatt med keisersnitt. Etter meg (som var først) hadde mamma et innmari stygt arr, blålilla og ca 1-1,5 cm bredt, men det ble ordnet på når hun fikk broren min. Så nå har hun bare en tynn hvit strek.
camillaj81 Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Har ei venninne som har tatt ks to ganger og de skjærer i samme arret så det blir ikke noe verre om man ikke får infeksjon eller noe sånt da.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har hatt 2 ks, og har bare ett veldig pent lite arr :-) Skal ha ks nummer 3 i oktober. Så sant det ikke er for mye arrvev eller oppstår andre problemer, så vil de bruke samme sted og skjære der. Og det er ikke på noen måte styggere enn første ks arr! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå