Gå til innhold

FLERE HER SOM KJEDER SEG

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjeder noe grusomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAA. Jeg og kjeder meg...........

Skrevet

Noe helt vanvittig...dag ut og dag inn:(

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

Drittkjedelig med sommer når det er dårlig vær. Kun repriser og dritt på TV. Sitter å "kjedelispiser" sjokkis....

Skrevet

Da er det bra med internett!

Jeg kjeder meg ikke i dag.

Deilig å kjede seg av og til da =)

Ha en fin kveld!

Skrevet

*rekker opp hånden*

"Alle" er på fest/sommerfest/utepils/soiale lag, og her sitter jeg og synes synd på meg selv;-(

Skrevet

hvor bor dere da? dere kunne jo kanskje funnet på noe sammen en dag?

Skrevet

Jeg koser meg med rødvin, og leser VG på nettet, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre neste, føler meg pratesyk, åhh kunne ikke det vært anonymchat her inne eller noe??

Skrevet

Ikke jeg. Har det bare fint og kjeder meg sjeldent.

Skrevet

vi kan jo chatter med hverandre på msn da? hvis det er noe som vil..jeg vil gjerne snakker med noen.

Skrevet

Jeg er en av de som kjeder meg ja... Blir nesten glad når jeg leser at det er flere enn meg som sitter å kjeder seg en fredagskveld...

Skrevet

Jeg bor i Nordland.

Har vanligvis det greit om kveldene, men i dag er gubben i lystiglag og da ble det så gørr..:)

"sjokkis-spiseren"

Skrevet

Ja, litt... Men nå skal jeg og sambo straks se film. :)

Skrevet

Kjedelig fredag - går snart å legger meg...

Skrevet

Ja, jeg kjeder meg noe sinnsykt! bakdelen med at alle i vennegjengen plutselig fikk barn samtidig er at hver av oss blir sittende hjemme hos seg selv og kjede ræva av seg...

Aner ikke hva jeg skal finne på. Jeg har lest alt som er av interesse på nettet. Jeg har vaska hus. Jeg har organisert alle bildene mine i album. Jeg har ryddet i skuffer og skap. Jeg har knulla mannen.

Og nå er det ikke noe mer å finne på.......

Skrevet

Ha Ha, Så flink du er når du kjeder deg da! Sitter på ræva jeg...

Skrevet

Kjeeeder meg også!!

Til deg som nettopp har knulla mannen sin!!! HELDIGE deg!!

Jeg hadde gitt myyye bare for en kjapp en nå.. Omså bare EN GANG inn og ut!! Har ikke hatt sex på ca 3 mnd!! Kjæresten min bor i utlandet,og den siste mnd når vi har fått vært sammen tørr han ikke ha sex for han er redd fødselen skal starte!

Så om knulling er å kjede seg vet jeg ikke hva det er jeg driver med! For noe seksuellt er det ikke :)

Råd mot kjedelige kvelder??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...