LuRiFaXeN Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 hei alle sammen.. har ei venninde som har så lyst på barn nr 2, hun har ikke jobbet på 2år siden hun har vert hjemme i 2 år med sitt første barn. hvis hun begynner og jobbe i vikarbyråd får hun permisjons penger da? håper noen har peiling
snuffe Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Så lenge hun jobber (eller er sykmeldt fra jobb) seks av ti siste måneder før fødsel.
LuRiFaXeN Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 takk for svar... men får hun det selv om hun bare er vikar?
Tante Gustava Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Hvis hun har pensjonsgivende inntekt 6 av de siste 10 mnd før permisjon vil hun få utbetalt permisjonspenger. Dette gjelder også om hun bare er vikar. Kan forøvrig også være arb.søkende med dagpenger. Kan være lurt å sjekke ut nav.no for ytterligere info http://www.nav.no/Familie+og+omsorg/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå