Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hvis jeg har en seng som er dödsbra i midten, og jeg vil ha den på mobilen så hadde det värt bra om jeg kunne kutte ut försten av sangen.. er så mange sanger som starter tregt, og det er så dumt å ha det som ringetone. noen som skjönner hva jeg mener og vet om det finnes noe sånne program?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Snakker du om sanger som er laget som en fil av typen med etternavn, .wav eller .mp3 finnes det slike progammer for PC. Her er det bare å "klippe ut" den delen av sangen som du vil ha og lagre den på en separat fil. Du finner link til et gratisprogram her: http://www.tucows.com/preview/502894#MoreInfo Ellers finnes det mer avanserte kjøpeprogrammer om du trenger flere funksjoner, regn da med fra 300 til 800 kr. Hør på en databutikk.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde akkurat samme problem, og da lastet jeg ned "Audacity". Kjempebra program som løste problemet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå