Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Det er jo ingenting av interesse på TV! Fredag og mannen er på fest. Her sitter jeg med barn i seng og skal kose meg med godis og TV, men den gang ei. Viser jo bare drit jo... Arg!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 og derfor sitter jeg og ser på samiske nyheter .. for jeg liker språket
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Ha ha, ja det er jo et alternativ. Ikke stort verre enn noe annet på TV nå...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Så finn ei god bok, og utvid den indre horisonten!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Mord og mysterier begynner jo nå! Det er spennende altså.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 ja det e faen steikje mej so tragisk at ej kleia i rævhåle....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Amerikansk skrekktriller på kanal FEM nå Ellers er selvsagt en god bok å anbefale som underholdning. Forrige måned var vi uten tv, da betalte jeg 79 kr på maxdome.no, så kan man se diverse tv-programmer fra FEM og Tvnorge på nettet. Tv3 sender også diverse via nettet. Gratis! Ellers kan man laste ned en film fra nettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå