Lovemelikeyoudo Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 mi jente er skorpion og veldig bestemt, sta og litt egen. Blir fort sint, men like fort blid igjen. Hvordan er deres skorpioner?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hehe er som om du beskriver min sønn :=) Han er skorpion, han er glad i å " spille musikk" , trommer og gitar, danser , er en liten underholder. Han har har humor og tuller mye. Han er veldig bestemt , sta og gir seg ikke før han får det til. Blir skikkelig sinna men er aldri langsint, også er han veldig god og omsorgsfull. Han er 2,5 år :=)
LilleBjella Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Ikke slik som din. Jeg har vanskelig for å tro at alle barn (og voksne) som er født mellom den og den datoen, har lik personlighet:)
Mayken Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Veldig bestemt og sta. En solstråle, ikke ofte jeg ser henne sint. Hun er stort sett blid og fornøyd. Utolig livlig, med en god porsjon humor. Gavmild, deler gjerne godtet sitt med mamma og pappa:) I barnehagen er hun en liten megler, ledertype og går også sine egne veier.
petite fleur Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Sønnen min er skorpion, og passer også til beskrivelsen din. Men det er nok en kombinasjon av gener og miljø, ikke hvilket stjernetegn han tilfeldigvis er født under :-)
velsignet med to Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Min lille skorpion er akkurat som Mayken beskriver
Ranveig R Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Først og fremst er jenta vår veldig god og kosete. Deler ut utallege klemmar og kosar i løpet av dagen. Er og ganske temperamentsfull, men pga mykje mageproblem og antagelig smerter er det litt vanskeleg å bedømme kva som er temperament og kva som er vondt. Ved det minste lille snev av motgang kan ho hylskrike, av og til blir ho fort blid igjen, andre gongar kan ho skrike lenge.
Sylteflesk Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Min datter høres omtrent ut som HI sin skorpion :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Junior er lik sånn Mayken beskriver sin jente =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå