Gå til innhold

andre med barn født i skorpionens tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mi jente er skorpion og veldig bestemt, sta og litt egen. Blir fort sint, men like fort blid igjen. Hvordan er deres skorpioner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som din skorpion ;)

Skrevet

Hehe er som om du beskriver min sønn :=) Han er skorpion, han er glad i å " spille musikk" , trommer og gitar, danser , er en liten underholder. Han har har humor og tuller mye. Han er veldig bestemt , sta og gir seg ikke før han får det til. Blir skikkelig sinna men er aldri langsint, også er han veldig god og omsorgsfull. Han er 2,5 år :=)

Skrevet

Ikke slik som din. Jeg har vanskelig for å tro at alle barn (og voksne) som er født mellom den og den datoen, har lik personlighet:)

Skrevet

Veldig bestemt og sta. En solstråle, ikke ofte jeg ser henne sint. Hun er stort sett blid og fornøyd.

Utolig livlig, med en god porsjon humor. Gavmild, deler gjerne godtet sitt med mamma og pappa:)

I barnehagen er hun en liten megler, ledertype og går også sine egne veier.

Skrevet

Sønnen min er skorpion, og passer også til beskrivelsen din. Men det er nok en kombinasjon av gener og miljø, ikke hvilket stjernetegn han tilfeldigvis er født under :-)

Skrevet

Min lille skorpion er akkurat som Mayken beskriver :)

Skrevet

Først og fremst er jenta vår veldig god og kosete. Deler ut utallege klemmar og kosar i løpet av dagen. Er og ganske temperamentsfull, men pga mykje mageproblem og antagelig smerter er det litt vanskeleg å bedømme kva som er temperament og kva som er vondt.

Ved det minste lille snev av motgang kan ho hylskrike, av og til blir ho fort blid igjen, andre gongar kan ho skrike lenge.

Skrevet

Min datter høres omtrent ut som HI sin skorpion :-)

Skrevet

Junior er lik sånn Mayken beskriver sin jente =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...