Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hvor mye spiser dere av det? helt ærlig... Nå om dagen spiser jeg som regel ett eller annet hver eneste dag. Trenger ikke være mye, men noe blir det som regel. F.eks en sjokolade eller popcorn eller is... Og pepsi Max da. Har litt dårlig samvittighet. Hvordan kutte ned på sånt??
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Pepsi Max? HVER dag. Avhengig. Sjokolade? HVER dag. Avhengig. Nå sitter jeg med en øl, chips og en STOR helnøttsjokolade;) Alene hjemme-kveld:) Det er jo så godt;)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 jeg har blitt helt sjokoman, går gjerne ned 200 g daglig nå... Helt forferdelig! Så kan jeg spise is eller noe annet godt i tillegg... Brus drikker jeg ikke da, men får nok sukker i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 hvordan ser dere egentlig ut dere som bare har tydeligvis gitt opp? lurer på å hive meg på bølgen jeg også.. bare la kiloene strømme på..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 jeg spiste 3 sjokoladebiter for litt over ei uke siden..
Kjøttpølsa Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Stort sett aldri, i dag var unntak av kvick lunch som da forårsaket magevondt....Usj....ikke bra, klarer meg fint uten faktisk.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 pepsi max hver dag godteri, veldig sjelden
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Flere ganger om dagen Og ja, jeg er avhengig og ser ikke ut Prøver så godt jeg kan, men får nesten abstinenser! ;(
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Før spiste jeg godterier og drakk brus nesten hver dag, men har slutta med det nå. Nå spiser jeg heller nøtter og frukt hvis jeg får lyst på noe godt. Drikker masse vann og juice.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Aldri. Spiser bare frukt. I verste fall en saftis i varmen. Spise en liten en i dag, men det er unntakstilstander.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Til NN 21:03: Jeg som sitter med en øl osv. Jeg er 59 kg, og 161 cm høy:) Har alltid vært sånn:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Ingenting i hverdagen, men i helgene spiser jeg sjokolade og popcorn - drikker aldri brus, bare vann.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #13 Skrevet 5. juni 2009 pepsi max - hver dag godterier - kun på lørdager... men nå har jeg noen kg å gå ned etter fødsel da, så jeg er inne i en aldri så liten "slankekur".. Det smaker ikke så godt med sjokolade når jeg akkurat har gått en times tur for å forbrenne kalorier... :-)=
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #14 Skrevet 5. juni 2009 Før jeg ble gravid måtte jeg ha en sjokolade hver dag, men hvis jeg klarte å spise regelmessige måltider kunne jeg holde meg unna sjokolade et par dager. Men ikke en dag uten godteri. Uansett om det bare var snakk om det drops... fikk snop i meg hver eneste dag. Noen dager mer enn andre. Står det en skål med godteri foran meg, så hiver jeg innpå. Eier ikke skamvett. Var ikke så verst til å holde meg unna brus. Har ikke vært så glad i snop i svangerskapet, helt til nå. Nå må jeg har is nesten hver dag, og jeg putter i meg alt av godt som serveres. Så nå må jeg faktisk skjerpe meg. Det er så ekkelt nå man kjenner at fettet bare legger seg på kroppen... usj! Men det går veldig bra hvis jeg planlegger måltidene litt og spiser lite og ofte. Jeg får søtsug, men da prøver jeg å bare spise en bitteliten sjokolade eller en lite godteriting (ikke posegodt, potetgull osv). Jeg tenker at det er bedre å spise en liten usunn ting hver dag, enn å hive innpå store mengder. Det ihvertfall funket for vekta mi
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #15 Skrevet 5. juni 2009 Gotteri: 3-4 x/år, ikke "en bit", men "ett hekto". Av edleste slag! Simpelt gotteri frister overhodet ikke. Ellers kanskje en bit om jeg blir buden noe som VIRKELIG frister, altså noe virkelig "fint" (skal vi si hver 2. - 3. måned). Brus: Nei. Teller eplemost med som brus: 6-8 flasker/år (1/3 l). Og kun EN sort, takk! Med kullsynre... Chips, popkorn, peanøtter: 10 år siden sist, minst. Is (fløteis): 3 - 4 x/år, ikke helt små porsjoner (skal vi si 1/4 l pr gang, minst). Beste og mest fetende type, selvsagt. Kun FLØTEis gjelder! Melkeis/yoghurtis er helt uønsket. Man spiser da ikke avfallsprodukter.... Is (saftis): Ja, 2-3-4 l i løpet av sommer. Kun hjemmelaget, laget på uttynnet appelsinjuice og uten tilsatt sukker. Kaker: 4 - 5 x/år. Ikke EN bit, minst 2 og gjerne 3 (kanskje også 4, men SÅ er det slutt, ellers kaster jeg opp). Stykker så store som det passer meg. Alt fra en flis til et voksent stykke. Gjerne kaloririke (lite kalorier, lite smak...). 3-4 hg med småkaker i løpet av advent/jul kommer i tillegg. Te (uten sukker): Periodedranker. Kan gå en uke mellom hvert anfall, men har vi en god type i huset, og kanna er full, gjør jeg den snart tom. Helt uten hjelp..... Kaffe: Nei, ikke om det på noen måte kan unngås. Og det kan det, bortsett fra en kopp hvert annet år eller så... Frukt: Minst en pr dag, gjerne 2. Kan godt være søt (da mener jeg SØT). Har ikke den minste (kake)smule av dårlig samvittighet! Hadde jeg hatt det, hadde jeg sluttet. For da kunne jeg ikke NYTT deg jeg spiser. Så da kunne det vært det samme!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #16 Skrevet 5. juni 2009 Før spiste jeg godteri nesten hver dag..spesielt sjokolade... har vært på diett nå ca 1 1/2 mnd,og det funker kjempebra,spiser søtt en gang pr uke,en is eller noe..drikker ikke brus... er ikke skikkelig feit,men vil gå ned ca 5 kg,veier 69 kg og er 1,69 høy.kan fint gå i bikini lixom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå