klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Var så mye snakk om strekkmerker på anonymsida at jeg måtte laste opp et bilde jeg tok av magen min. Ser jo ikke hele, men bare den høyre hofta mi. http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/557874/offset/0
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 var jo ikke så mye dette... etter to tette svangerskap sitter jeg igjenn med mer enn det nå ett og et halvt år etterpå.. pluss strekkmerker på innsiden av knærne og litt på armene..
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Var jo et kult bilde det der, ser jo ut som kunst, he he;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/394474/offset/8 Jeg har jeg også Æresmerker vettu
frk.velandre Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 hmm, tro hva som avgjør hvem så får strekkmerker å hvem som ikke får. .. jeg har aldri hatt ett strekkmerke å har fått 3 barn. mens andre har maaaange strekkmerker. jeg har aldri gjort noe for å ikke få strekkmerker heller.
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 Tror du har misforstått litt, dette var jo bare et utklipp.
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2009 Hjertemagen din har jeg sett før, Vålerenga!:-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 *lol* Hjertemage ja, hehehe Forøvrig hadde du mye du også!!! Er IKKE enig med hun som sa det var lite..
MintCondition Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Vålerenga; jeg fikk plutselig tilgang til å kunne slette albumet ditt jeg, når jeg gikk inn og så på bildene nå :-o
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 Tror kanskje hun misforstod og trodde jeg bare hadde på hofta mi. Jeg må jo faktisk ha et A3-ark for å dekke strekkmerkene mine foran, og da inkluderer jo ikke det bak på kroppen og puppene, så blir nok definert som mye! Er vel lenge siden du tok det bildet, Vålerenga, ser det fremdeles ut som hjerte?
MintCondition Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Det kom opp masse sånne "endre"-bokser etc, prøvde ikke å sjekke om jeg kunne slette noe altså
MintCondition Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Forøvrig syns jeg HI sitt bilde var kjempetøft, selv om jeg skjønner at det sikkert ikke nødvendigvis er så himla kult å ha strekkmerker.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. juni 2009 #13 Skrevet 5. juni 2009 MintCondition: Oi! Ikke gjør det da Merkelig... Er det noen andre som har fått tilgang til det? atsjoo - ja, det er fremdeles en hjerte! jeg tok bildet en mnd etter fødsel - og nå er Daniel 3år og 5mnd. Forskjellen er at det er bleknet litt, men det er altfor tydelig sånn sett. Magen er jo bollemage, deigmage som jeg kaller det. Når jeg er ferdig med sv.skap om noen år, tenker jeg å prøve å se om jeg har rett på operasjon. Men, jeg må være ferdig med sv.skapene først tenker jeg.)
velsignet med to Skrevet 5. juni 2009 #14 Skrevet 5. juni 2009 Fikk tilgang til å endre/slette bildene dine jeg også... Har forøvrig lik mage som deg, om enn litt større
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2009 Så kult da!:-) Blir litt synd hvis en operasjon ødelegger hjertet! Men skjønner jo at det ikke er så praktisk med deigmage. Jeg har alltid hatt litt utestående mage, så jeg liker det, men den er jo ikke veien for meg mtp på klær. Har så brede hofter at jeg uansett må ha store bukser. Har hold in truse hvis jeg skal ha på kjole og ikke vil se gravid ut! MintCondition: Helt greit for meg at jeg har strekkmerker. Hadde sikkert vært enda bedre å ikke ha, men når man tenker på det så er det jo mindretallet som har såpass mange som meg, og da føler jeg meg litt spesiell. Jeg er en person som liker å skille meg ut!
Harald Ripultfør Skrevet 5. juni 2009 #16 Skrevet 5. juni 2009 Vålerenga12_&_Daniel Jeg fikk også opp om jeg ville endre bildene i albumet ditt!
klovnebukse Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 5. juni 2009 Her kommer et som er litt mer kunstnerisk: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/557874/offset/1 Er faktisk samme bilde som jeg la ut i stad, bare med et filter.
Brugda Skrevet 5. juni 2009 #19 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk også opp bokser der jeg kunne endre bildene..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 alle som kopierer linken til vålrenga vil få opp den boksen med endre og alt det der, siden hun har vært innlogget når hun kopierte linken. Dersom dere trykker på endre, så får dere opp dette: 05.06.2009 21:44] Den forespurte siden kunne ikke vises. (1) Systemet kan ikke vise den forespurte siden på grunn av manglende tilgang. Mulige årsaker: Brukeren din har ikke de riktige rettighetene for å vise den forespurte siden. Den forespurte siden finnes ikke. Prøv å forandre adressen til en gyldig adresse. (ja, jeg prøvde for å se hva som skjedde:))
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. juni 2009 #21 Skrevet 5. juni 2009 Synes faktisk det bilde som var gjort om til negativ var kult jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå