Gå til innhold

alle gode ting er tre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gikk det denne gangen. vårt tredje og siste fryseforsøk for å få søsken. og jeg er GRAVID!!! med hcg på 537 er det visst ingen tvil. det var deilig etter mye styr med lav hcg og svak stigning for til slutt at det datt ned sist. forrige gang ble jeg gravid ved tredje ivf behandling og det etter tre negative aih forsøk så nå begynner jeg virkelig å tro at alle gode ting er tre!!!

Nå må vi bare vente i spenning i to uker for å se om det er en eller to. er jo litt høy hcg, men det hadde dattera mi og dog den var noe lavere enn dette. vi fik satt inn to egg.

Måtte bare dele den gode nyheten er så herlig å rope det ut, særlig når det er hemmelig en stund til til vi vet at alt er ok.

Lykke til alle dere andre, det går til slutt!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Endelig kan vi gratulere noen her inne,jes,jes,jes!

Har ikke hørt noe positivt siden b77h ble gravid.Det er så godt å høre når noen har lykkes!!!!

Gratulerer så mye!

Klem

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,no ble jeg superglad:)

Sånne nyheter holder motet mitt oppe:D

Gratulere så masse masse

mang klæmma te dæ

Skrevet

så hyggelig dere er, dere er sånn en super gjeng. Nå skal dere se at det blir et skred av positive tester og dere kommer etter også!!!

hermed sendes fullt av babystøv videre*************************************************************************

klem

Skrevet

Dette var herlig lesing! Gratulerer så mye!!! Vi hadde også hellet med oss på det 3 forsøket :-) Lav HCG - kun 64 på RD 16.Men det gikk bra!

Og så spennende om d blir 1 eller 2 da! Wow!

Jeg grabber til meg litt babystøv...

Skrevet

GRATULERER sååååå mye - lykke til på UL :-)

Klem

Skrevet

gratulerer!!! så fantastisk deilig at det endelig gikk som det skulle!og for en høy hcg da?:)))) sånt liker vi her inne;)

suuger til meg babystøv og satser på babyboom her inne denne sommeren;)

dette blir spennende!:) klem

Skrevet

Gratulerer så mye Sailor:o)!!

Ser ut som om alle gode ting er tre,

satser på at tallet tre også står meg bi når jeg i august skal ha mitt 3 uttak;o).........

Kos deg med graviditeten da, spennende med UL om noen uker

klem

Skrevet

takk alle sammen, dette er en drøm. men det vet dere jo alt om. det gjelder bare å holde ut og holde motet oppe så kommer lykken til slutt. nå håper og tror jeg at alt er bra med frøet/ene våre. skal si ifra når UL er ferdig hvordan det står til.

klem

Gjest Moave
Skrevet

Gratulerer sailor! Hvilken dag var Hcg-verdien fra? Jeg husker deg godt fra forrige runde, jeg fikk en gutt omtrent samtidig med at du fikk jenta di (jeg hadde et annet nick den gangen). Lykke til videre!

Skrevet

GRATULERER med graviditeten!!!

Så gøy at det lykkes nå etter flere forsøk :o)

Vi lykkes også på tredje forsøk. Ble gravid de to første også, men mistet tidlig. Nå er jeg 25 uker med tvilling-jenter. Så her er alle gode ting tre :o)

Lykke til på UL om to uker, blir spennende om det er en eller to. Jeg er superkry over snart å bli tvilling-mamma, så skulle det skje med deg også, så har du noe å glede deg til. Men ett barn er jo kjempe kjempe bra det også :o) Spennende er det i alle fall :o)

Skrevet

Ja dette er spennende. forsatt en drøy uke å vente til UL. Gratulerer så mye med tvillinger melina. moave håper det lykkes igjen!!!! det gjør det vet du!!! hcg verdien ble målt 14dager etter innsett.

hva var forresten hcg verdien din melina om du tok blodprøve da?

Gjest Moave
Skrevet

Takk for lykkeønskninger, men jeg har allerede lykkes med søskenforsøk :-) Er gravid, men synes det er hyggelig å se innom disse sidene allikevel. Jeg hadde hcg på 300 RD 14, og jeg syntes det var høyt (men det er kun en) - så det blir spennende når du skal på ultralyd. Lykke til!

Skrevet

Hei igjen :o)

Hcg- verdiene hos meg var 916 på rugedag 14. Og over 9000 på rugedag 18. Så de var sikre på at det måtte være to veldig tidlig, før jeg kom til UL. De var nesten redde for at det var tre. Men heldigvis er det bare to. Jeg syntes det er nok i massevis ;-) Men skikkelig gøy, vi gleder oss masse.

Lykke til på UL, dette blir spennende for dere!!!!

Skrevet

oh sorry og gratulerer!!!, er jo litt treg å følge med eller bare horomonforvirra...;-)

men så herlig at du klarte å bli gravid igjen!!!

Skrevet

Så flott at det klaffet sailor. Ønsker deg masse lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...