Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Kom ut fra barsel i dag, etter KS for 3 dager siden. Har hatt en nål med slange i som jeg har fått smertestillende i (en nål i huden, festet til en hvit plasterlapp, som igjen har en slange med en skrukork i enden), som har vært festet i låret. De glemte å fjerne denne før jeg reiste fra barsel, og når jeg ringte opp sa de jeg bare kunne ta den ut selv. Men jeg gruer meg litt, hehe... Er den vond å fjerne? Skal jeg kanskje be mannen ta den bort eller går det fint selv? Uff, liker ikke å operere på meg selv altså=P
LadyLuck & Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 går helt fint å fjerne selv.. bare ha klar en bomullsdott til å trykke på "hullet" for evt blod så du ikke får det på klærene etc.. Har selv flere ganger fjernet veneflon i armen (lå ti dager på isolat på akutten da de ikke hadde plass andre steder, så måtte ofte fixe ting selv) ikke vondt i det heletatt..
Dr mamma Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg går ut ifra at den ikke er sydd på? Bare plaster? I såfall ville de vel sagt det. Du kan bare dra den ut. Det gjør ikke vond. Kanskje det kommeren bloddråpe etterpå, det er det.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Ok, men det skal jeg klare=) Hehe, er livredd for at det skal være dritvondt, men fjernet jo to venefloner i forigårs og det gikk jo helt fint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå