Gå til innhold

andre med rare vaskevaner/ etc??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det andre som har "spesielle" rutiner rundt vasking etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg f.eks klarer ikke vaske sokkene mine sammen med de andre klærene.. da føler jeg de ikke blir rene..

Det verste er skitne mannesokker *gufse*

Skrevet

ja jeg venter til alt hoper seg opp og må ta et skippertak;)

Skrevet

er ikke det bare helt normalt da??

Skrevet

ja også digger jeg å ta ut loen av tørketrommelen.pluss at selv om jeg hater å vaske hamstrer jeg kluter og rengjøringsmiddel.synes det er gøy å shoppe det..

Skrevet

hmm.. går ikke med på at vi er de rareste her inne når det gjelder vasking

Skrevet

Heihei=) Jeg syns det var litt morsomt å lese dette, jeg har faktisk aldri tenkt over det. Det er bare jeg i dette huset som vasker, tørker og bretter klær, så jeg makter ikke annet enn å sortere farger og hive det inn i maskinen på 60 grader =) å vips så ble det rent ;-)

Skrevet

vasker du allt på 60? ull også??

Skrevet

Nei, men det har jeg nesten ikke...:P Jeg har bare noen tepper og kjoler som mor min har strikket til vesla. De vasker jeg selvsagt på 40 grader.

Skrevet

hver gang jeg støvsuger, støvsuger jeg støvsugeren og tørketrommelen! Blir gal av alt loet!! Jeg vasker bladene på plantene en gang i måneden så de ikke blir støvete... Jeg er avhengig av å vaske deler av do og vasken med q-tips... må bare få bort alt... mulig alle andre gjør dette, men de jeg har sakt det til syntes jeg er litt rar;) ikke min feil at jeg ble oppdrat til å ha støv på hjernen;)

Skrevet

tror du er andre tilfellet jeg hører om som støvsuger støvsugeren (den andre er da meg.. eller det vil si jeg tørker av den med en fuktig klut)

Skrevet

den blir jo skitten den å;) vasker den innvendig med klutt når vi bytter pose:) er alltid en så deilig følelse når ting blir rent å pent;) Vant titelen "tidenes vaskeguru" på jobb, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...