Chickenmum Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Noen som vet om man har større risiko for sponanabort som flergangsfødende enn som førstegangsfødende? Finnes det tall på dette?
Meg og gutten min Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Jeg leste en plass at det som regel er førstegangs fødende som mister i SA... Jeg skal se om jeg finner igne den artikkelen=)
Meg og gutten min Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 http://mammanett.no/forum/showthread.php?t=92&highlight=spontan+abort
Chickenmum Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Takker .:-) Man kommer vel uansett aldri unna bekymringene.... Skal bestille meg UL i uke 8, så kan jeg kanskje senke skuldrene pittelitt da...
Meg og gutten min Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Huff, jeg kjenner den selv, er skikkelig nervøs!!!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 vet ikke sånn statistisk, men det kan jo skje når som helst, det er jo stort sett feil på foster som fører til SA og dermed kan jeg ikke tenke meg at det kan ha så mye å si hvilket svangerskap det er i. Ikke for å øke bekymring, men jeg hadde en SA mellom mine to. Ellers får vi tenke på at det som oftest ikke skjer, samtidig som det er vanlig og normalt. Tror vi får prøve å ikke tenke så mye på det...sier det like mye til meg selv;) Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Hei. Jeg skal ha nr 3, 12 år siden sist og er noen år eldre og selvfølgelig mer bekymret. Var til første lege kontroll i går, og han sa at det var større risiko for at jeg skulle sette meg i bilen å kollidere enn å miste. Da senket jeg skuldrene. Skal til tidlig ul torsdag. er 6 uker i morgen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå