Belladonna med to gutter Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er 0-, og fikk sprøyte etter forrige fødsel. Leste i en bok igår om at man blir betegnet som førstegangs etter å ha fått denne sprøyten, mener man da at det er antistoff-relatert? Håper virkelig ikke at kroppen er som en førstegangs..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Ja, det er ang antistoffer Brøytebilen vår har kjørt allerede,så kroppslig så er vi nok andregangs (Fødte i 47 timer forrige gang så håper VIRKELIG at jeg kommer meg under 30 denne gang )
Belladonna med to gutter Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Oi! Det var leeenge!! Får håpe det går kjappere for din del nå ja!!! Min var så rask sist, at jeg håper nesten at den ikke går no kjappere... Lykke til:)
rosa76 Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Du har rett. Det er kun antistof -relatert. Kroppen føder som om du er andregangs:-) Jeg skal ha mitt tredje barn, er også RHneg og fått sprøyter etter begge fødsler.
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Er nok bare at blodet ikke vil støte fra seg et Rh+ barn de mener, ellers er man jo selvsagt ikke som førstegangs igjen :-) Jeg er fjerdegangs og Rh- og har fått sprøyter etter begge mine Rh+ barn, men ikke etter han som var Rh-, har ikke dannet noen antistoffet mot den i magen nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå