LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Ja, det er hverdagen vår om dagen.. Lillebolla på 2 mnd får kun morsmelk, men på flaske siden hun ikke vil ta puppen. Den siste uka har hun gulpet mye, nioen ganger sprutgulpa, og hun har heller ikke bæsja skikkelig på mange dager. Jeg vet det med lite avføring er normalt når de får morsmelk, men det virker likevel som det plager henne at hun ikke får gått på do, for hun 'trykker' mye, sutrer litt, fiser- og gulper mye mer enn vanlig. Hun sprutgulper også, noe hun ikke har gjort tidligere, og hun spiser litt mindre porsjoner enn vanlig. (Jeg ser jo dette iom at hun tar flaske- vanligvis har hun spist 80-100 ml ca hver 3.time, nå spiser hun 40, 60, 20 i slengen etc- og nå har det gått nesten 5 timer siden sist hun spiste, og da spiste hun ikke opp engang..) Jeg er sikkert hysterisk, men jeg liker ikke helt dette. Har hatt malt i flaskene hennes innimellom, og inatt kom det en liten bæsj, men ikke noe mer, og hun har gulpa masse idag likevel. Noen som har noen tips til hva dette kan være, og hva man kan gjøre med det? Veide henne igår, og hun hadde jo gått opp siden veiingen for noen dager siden (jeg har kjøpt babyvekt som jegveier på hjemme). Skal veie igjen imorgen og se, og hvis vekta ikke er helt ok, kontakter jeg helsestasjonen på mandag). Sukk.. *hysterisk mor*
Blind Gudinne Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Det kan hende at hun har noen låsninger i ryggen eller hoftene- men dette er det kun fagfolk som kan finne ut. Enten manuell terapeut eller kiropraktor. Er hun sidefavorisert? Dvs at hun er veldig på én side og helst vil se den veien? Ta kontakt med HS og fysioterapeuten der, se om de kanskje kan hjelpe deg. Er ikke noe særlig å se de små jobbe så fælt med ting. Lykke til ihvertfall!
Dubros Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Ja, det med ammingen, gulpingen og bæsjingen, eller mangel på sådan, minnet veldig om gutten min. Vi fant tilslutt ut at han hadde låsninger i nakke, rygg og bekken. Fikk hjelp hos manuellterapeut. Hadde kiss-tilstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå