Maya&Leah*har født* Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Der var det en frisk å fin gutt! er 15+1 og dette var allerede den 3 ul. Utrolig gøy å få se han så mange ganger,hihi.. han er veldig aktiv å i kjempe fin form! Alt så bra ut, gikk mellom babyn fra hode og helt ned til føttene! Har ei datter som er utviklingshemmet og er født med mange forskjellige sammensatte feil. Dette gjør at jeg har vært veldig bekymret denne gang,men har jo ingenting å være bekymret for! For alt er jo såå bra,hun som tok ul idag var positivt overrasket over han! Han har allerede begynnt med pusteøvelser å det hele morsomt å se! Gleder meg til 15juni. Da er det UL igjen! Lykke til videre alle dere andre også :-D Er så morsomt å ha en liten en imagen igjen!!! Begynt å kjenne noen spark også.. hihi. Det var ikke rart sa jordmor,for han er utrolig aktiv. Hun fikk nesten ikke sjekket alt hun skulle for han ville absolutt ikke ligge stille.. hihi
Gjest eelis+guttespire Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Åå, gratulerer! Så flott! :-D Lykke til videre!
MathildeC Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Så kjekt å høre! Kos deg videre i svangerskapet!
Bare™ Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Spennende!! Selv er jeg i uke 17, og har allerede tilbakelagt 3 ul. Skal på ord ul nå den 24- i uke 20. Fikk en datter med "genfeil" for to år siden som lever i beste velgående i dag, og er så frisk hun KAN bli- på medisiner daglig. Vi har vært på vakt for å være forberedt i tilfelle denne også kan ha det samme, men jeg har ingen av de symptonene nå som jeg hadde når jeg gikk med henne. Nå er jeg mye mer avslappet, og noe sier meg at denne er frisk- selv om vi vet at det er 25 % sjanse for at denne får det samme. Vi har takket nei til fostervannsprøver og slikt, for i vårt tilfelle så er det ikke noe tema. Ikke er jeg glad i stikk heller Men 3D kunne jeg tenkt meg denne gangen også- er så gøy med alle detaljene man ser- selv om det er litt "alien" følelse... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå