Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har gått til akupunktur noen uker nå for bekkenet og modning... I dag fikk jeg beskjed om at pulsen min var moden og akupunktur-dama virket temmelig sikker på at ting ville skje innen/ i løpet av søndag! :-S Noen som har erfaring? Ble litt skremt, jeg... hehe ;-) Har termin 11 juni...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Er vet virkelig INGEN som har erfaring eller kunnskap om akupunktur og det å kjenne på pulsen?? *hum*
line_n & sara Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 nå når du sier det, husker jeg at akupunktøren min også nevnte dette!! er nok ikke en fasit, men ville hatt baggen klar, iallefall! jeg fikk nåler med strøm 2 dager etter term og det var da hun nevnte det, fikk rier samme natt!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Spennende! :-D Håper virkelig hu har rett! Må vel lure gubben en tur i sengehalmen i kveld! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå