Gå til innhold

Noen med strekkmerker her som rekker over navlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som ikke mange her har det, i alle fall ikke i trådene om strekkmerker.

Hvis det er noen som har det, er de store eller små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! Hilsen HI

Skrevet

Jeg har og!!! mange!! og lange..både på magen, puppene, låra og bak knærne ( av alle mulige plasser...) men de plager meg faktisk ikke, og er glad for det:)

Skrevet

HI her. Jeg har i tillegg til hele magen også puppene, låra og knærne jeg også!!!:-) Så har jeg faktisk litt under armene og på ryggen. Bra å høre at noen andre har det også sånn som meg!:-)

Skrevet

Jeg har strekkmerker som går over navlen. :( Pene er de ikke... De er like store som de under navlen, men færre.

Skrevet

Jeg ser ut som en zebra på magen. Masse (lyse heldigvis) strekkemerker fra forrige svangerskap til over navlen. Håper ikke jeg får noen denne gangen, men regner med de sniker seg på:)

Skrevet

Jeg har også! La nettopp ut bilde i et par andre tråder, men det er av hofta, så man ser ikke. Går ca 10 cm over navlen, tror jeg. Må jo ha zebra-striper for å ze bra ut!:P

Skrevet

Har faktisk bare over navlen.. Og I navlen hvis du forstår... Men så hadde jeg bare mage over navlepartiet når jeg var gravid, for huden rundt navlen var så stram at den ikke vill utvide seg. Under navlen hang huden som ei pølse! På slutten gikk jeg med plaster rundt navleområdet for huden sprakk og blødde.

Skrevet

Oi, det har jeg aldri hørt om, går det bra med huden din nå mtp sår og sånt? Selv har jeg som sagt over navlen, og egentlig over hele magen, men ikke akkurat i et lite område under navlen. Kanskje også pga den var såpass stram der.

Skrevet

har ca 7-8 strekkmerker om når over navelen, 3-4 på hver side. er litt tykkere enn de jeg har ellers. og nederst på magen har jeg en god del mer strekkmerker, tynnere i rutenett... og de gjør meg absolutt ingen ting. fikk de lange i puberteten faktisk, pga for stor vektøkning, og da jeg var gravid sist, sprakk de bare opp under arrene og vokste 1-2 cm i lengden.. :P denne gangen har de foreløbig bare blitt litt rødere i de eksisterende tuppene, men ikke tegn til noe mer strekkmerker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...