Gå til innhold

Ufin nabo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en pågående konflikt med "naboen" om veirett over vår eiendom (han bor ikke her, men driver en bedrift i nabohuset).

Igår kom han og kona innom på ettermiddagen mens bilen til ett familiemedlem stod parkert i innkjørselen vår.

Da de begynte å ta bilder av bilen tok vi et bilde av de som holdt på. Vi var ute med barna da dette skjedde.

Da henvendte naboen (som forøvrig er psykiater på psykiatrisk avdeling på sykehuset) seg til min sønn (som er halvannet år og satt på armen til pappaen sin) og sa "Hei" med en tilgjort barnestemme.. "Det er synd at du har en gal far.. ...Ha en fin dag"

Hva er dette for en oppførsel? Det er ikke første gang denne mannen slenger rundt seg med ufinheter og "diagnoser" til oss. Men det er første gangen han trekker barna våre inn i krangelen.

Hva kan jeg gjøre i en sånn situasjon? Vet han har konflikter i øst og vest med de fleste. Han har vært i media før pga tvangsinnleggelse av pasienter som har vist seg å ikke trenge det.. Synes det er skummelt at en mann i en sånn stilling oppfører seg på dette viset :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere sender blandt annet en skriftlig klage til arbeidsgiveren hans om hva han sa til ungen deres og også til Norsk psykiatrisk forening.

Skrevet

Når han er overlege på den avdelingen, tar jeg da kontakt med fylkeslegen?

Skrevet

Gjerne: Evt sykehusets direktør. Eller begge for den del. Men ta kontakt skriftlig. Leger har en viss tendens til å beskytte hverandre, så det er greit å kunne dokumentere i ettertid at man faktisk TOK kontakt.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!

Da får jeg gjøre det og ser hvor det fører hen.. Jeg er blitt litt redd han, kanskje dette gjør at han "tilter helt"? Men vi kan ikke ha det sånn som vi har det nå i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...