Gå til innhold

jippi litt slim håper de betyr noe bra da... hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men helt blankt og ikke så mye men sånn man kunne se og strekke de.. hm er 37 uker i morgen.... litt mens smerter og uggenhet generelt de siste dagene :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette for jeg syntes at jeg plutselig hadde mye mer utflod enn tidligere og hun sa at det var helt vanlig. Litt mere klumpete og ekkelt, men det trengte ikke bety at det skjedde noe snart. Jeg har også begynt å få mye mensmurringer så håper det skjer noe her snart for er skikkelig lei, men det kan vist gå uker enda selv om man har det. Jeg er 37+3 i dag og håper den kommer snart jeg.

Skrevet

er 37 +0 i dag men er litt lei ja...

hm såpass...

er vist ikke noe sikrere en at vannet går eller man har gode rier altså.. så vi får vel bare sitte oss ned å vente på de...

litt trist de ikke er tid å dato på når ungene kommer, som min mann så fint sa de i går...

hehe da hadde man sluppet å vente, å lete etter tegn på at noe skjer...

:S

jaja vi får bare x fingrene å håpe vi slipper gå over tida...

(men er nesten forberedt på de nå... typisk min flaks.... :S)

Skrevet

Nei, vi får håpe at vi slipper det. Da tror jeg nok ikke humøret mitt er til å være i hus med:) hehe....

Vi får nå tro at de kommer i løpet av 2-3 uker nå om ikke før. Men det er jo nå alle tegn kommer og man tror det skjer noe snart hele tiden. Men alt er bare lureri og klargjøring før fødsel.

Skrevet

hehe ja .. har tatt meg selv i å sitte å vente på at vannet skal gå..

hehe begynner bli sikkelig svidd på slutten..

man gleder seg, gruer seg osv og blir helt på tuppa av ingenting....

men får vel vente på modning, rier evt vannavgang så er de ikke tvil hvertfall ;)

Skrevet

Ja, man må vel det. Vannet gikk på min første så jeg husker liksom ikke helt hvordan det var når riene startet for da gikk alt så fort. Så kjenner etter hele tiden når det kommer noen tak:) hehe

Skrevet

hehe jeg har alt vært inne to ganger på sykehuset for vi trodde vannet var gått, men akk nei bare falsk alarm...

egentlig ikke fått noe godt svar på hva de var heller for de luktet hverken de ene eller de andre...

men neste gang jeg tror vannet går venter jeg litt lengre...

er ikke gøy med alle prøvene for så å bli sendt hjem i gjenn... :(

Skrevet

Hehe, jeg skal love deg at du merker når vannet går:)

Skrevet

hehe oki du har nok rett :) hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...