togutter Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er 34+0 idag, og har rundvasket barnerommet.. Mangler fortsatt seng og skap, men kommer vel etterhvert.. Har så lyst til å begynne å vaske klær og legge de i kommoden..men det er kanskje litt tidlig? De støver vel ned før baby kommer da kanskje..
Anya Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har en maskin i gang nå faktisk, er 34+1 Lurer også på om det er litt tidlig, men da får jeg bare ta en runde til før han kommer om jeg ser de er støvete eller noe. Har bare så lyst til å få alt i orden, helst i går. Hehe. Jeg mangler vogn, skal hente på mandag, ellers så har jeg en del etter storebroren på fire. Vi ligger jo helt likt vi, hvor skal du føde da?
trolla <3 <3 Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hehe.. Jeg er 35 i dag.. Og har vaska maaasse klær allerede.. Tatt litt nå og litt da. Så lenge klærne blir lagt i kommode, støver de ikke ned da..
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Ikke før etter 37 uker, vil ikke at de skal støve ned selv om de ligger i en skuff :-) Barnerommet har du vel god tid på? De fleste har jo babyen inne med seg første 6-12 mnd'ene uansett :-)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er bare 22 uker på vei nå, og kunne godt tenke meg å vaska klærne allerede nå(A) Men kommer ikke til å gjøre det. Men er jo bare 5 uker til dere har termin, sånn ca. Den tiden går fort framover nå, så greit å ta det nå når dere orker det og heller slappe av mot slutten, selvom det bare er kos nå de første gangene. Men blir MAAAAASSE klesvask etter at babyen er født også
AdrenaLine Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er 34 uker på vei og tok mine to første vasker denne uka Men kun den minste størrelsen da. Alt ligger jo i skuffen så skjønner ikke hvordan det skal kunne støve ned på 6 uker. Babyvogga er også klar med sengetøy, det fikset moren min, men jeg har lagt et laken over for å beskytte Har så mange venninner som har født for tidlig så jeg føler det trygt å ha ting på plass fortest mulig.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Hei! :-) Jeg pleier å vaske klærne etter uke 35, og da legger jeg alltid et laken elller stort hånkle over slik at det ikke støver ned! Det samme med sengeklær/vogna og utstyret som skal tas med på sykehuset når far henter etter fødsel, henger et laken over da er det like fint om det går noen uker til det skal brukes! :-) Lykke til, er selv snart i uke 32! :-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Gjorde det i går og hadde da 17 dager til termin.
togutter Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 har ganske god tid med barnerommet ja.. Men har så lite bad at må ha alle klær og slikt inn på barnerommet.. Har desuten fått helt vaskenoia, føler at alt må være rent og organisert før han kommer.. Pussig! Jeg skal føde på St.Olav (Trondheim) Begynner virkelig å glede meg nå!! Er litt smålei.. synd de siste 6 ukene sikkert går supertreeeeeeigt (i følge alle rundt meg som har vært gravid....)
småmåsen Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har fått begge mine i 37 + ette eller annet.. og vært så slapp siste uka... er jo så mye bedre og kose seg med babyklær når man enda er frisk og opplagt.. brandt meg skikkelig på det med storesøster.. trodde jeg hadde så god tid... men hun kom 14 dager før terminen og jeg var ikke forberedt... så jeg begynner tidlig jeg!
rima Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er i uke 36 og har alle klærne ferdigvasket i kommoden allerede. Storesøster kom litt før tiden og vi har fått antydet at lillebror også kan være en kjapping. En annen ting er at mange ting har det med å dukke opp når man har mye man skulle gjort, så jeg synes det er greit å være forberedt! Litt kjipt å ikke få tid fordi man må gjøre noe annet i stedet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå