Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Daim limited edition, m smak av lime og sitron. Fyttikatta den var god!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hm... skeptisk til den, men alt må prøves! Den nye Stratos-kjeksen er forresten også helt himmelsk!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Enig, stratoskjeksen var knallgod, men daimen er bedre;) HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Skjer med anonym "hold kjeft" a. Klikka for deg ell?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 akkurat ja. Jeg har klart meg uten godteri, kjeks, is, kake og brus i 3 uker nå og jeg har gått ned nesten 3 kilo bare pga det. Så heldigvis for meg så syns jeg ikke det smaker godt lengre:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Oi, da må du ha spist mye søtt...for å gå ned 3 kg på bare å kutte ut sjokkis...ja,ja...Det er lov å nyte en sjokolade i ny og ne da...nytter ikke kutte helt ut, det holder ikke i lengden gitt:) Detta kan jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå