Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article467742.ece Så da er altså vi som ikke vil stikke hull i barna våre egentlig litt tumsete og rare. La oss komme opp med en argumentasjonsliste på hvorfor man IKKE bør stikke hull i ørene på babyer og poste denne linken under Klikk.no sin artikkel. 1. Det er ikke bevist at det IKKE gir flere allergier 2. Fordi man har rett som menneske til å bestemme kjønnet kosmetisk piercing. 3. Fordi den kan bli dratt ut under lek og at det derfor setter begrensning på lek.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Ikke sant. Jeg vil velge til barna bestemmer selv og vet hva konsekvensene kan bli. Sår, allergi, mye rensing og de slipper klø øredobben av seg. Mener imidlertid at jeg har lest noen steder at det er påvist det med tidlig bruk og allergier, men kanskje de har gått tilbake på det. At det er harry og stygt er vel en smakssak, men synes ikke øredobber har noe å gjøre på babyer.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 MEN, det er IKKE bevist at det GIR flere allergier heller. Og, jeg fikk hull i ørene når jeg var 3 uker gammel. Takknemmelig er jeg for det nå. Jeg har nemlig skrekk for sprøyter og lignende, og tok to hull i ørene i en alder av 17 og synes det gjorde forferdelig vondt. OG, mine øredobber var alldeles ikke i veien for lek. Små dobber i ørene er ikke store hindringen akkurat.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Om ikke DU vil ha hull i ørene på din baby ,helt greit . Men om andre vil ha det på sin baby ,hva har du med det å gjøre ? La folk få gjøre som de vil !
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk tatt en bitteliten hjerte tatooering på jenta mi da vi var i Johannesburg. Kjempesøtt. Hun har hull i ørene også. Dere må respektere at man har forskjellig smak.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Man tar ikke tattoo på babyer! Ett sted går grensen as...makan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå