Gå til innhold

Hvorfor vil ikke babyen min på 2 1/2 uke sove??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde babyer skulle sove mye jeg....

Siden vi sto opp i dag har hun sovet fra 12-1230 og fra 1445-1520. Det er alt. Og melk drikker hun nesten hele tiden. Er så lei, føler meg som i et fengsel, jeg får jo aldri gjort noenting...

Andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Fordi hun er sulten, og fordi hun er 2 1/2 uke.. Det er litt unntakstilstand de første mnd altså.. :)

Skrevet

Helt normalt :-)

Få mannen til å leie deg en haug gode filmer, lydbøker på biblioteket, send han på butikken etter god mat og kjeks og ammete til deg, rigg deg til i sofaen, brett fram puppene og senk ambisjonsnivået til under gulvet.

Det kommer en tid for trilleturer, barselgrupper, cafe-turer og barnesang, men ikke enda! Nå er det ammetid, kosetid, babytid, og av og til gråtetid (både for mor og barn).

Og (nå får du sikkert lyst å slå meg i hodet med noe hardt...) - prøv å nyt det! Det kommer en dag da du tenker tilbake på denne tiden med tårer i øynene og lengselen brennende i brystet :-)

Skrevet

Ååå, takk for et fint svar EllaBella :)

Jeg er nok bare overtrøtt og føler jeg ikke har 5 min til å gå ut i hagen og nyte sola engang. Jeg griner en del, men det er vel bare hormoner da...

Skal prøve det som du skrev ;)

Skrevet

Flott svar, EllaBella! :)

Følg EllaBellas råd, Mamma`n til Olivia ♥ , det er mitt råd til deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...