Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 I dag tok jeg mot til meg og fortalte det til sjefen på jobb. har grua meg til dette en go uke nå, men det gikk over all forventning! Har time til tidlig UL på tir så jeg sklidde bare ordet ultralyd fint inn i setningen da jeg ba om å få fri den dagen. etter ca et min kjikka han opp fra pc sjermen. Hmm ultralyd? noe på gang her eller?? svarte bare litt forsiktig at ja var jo det. Han tok det med et smil å sa at jeg trengte ikkje bekymre meg i henhold til jobben å at arbeids oppgavene skulle bli til rettelagt. (jobber som elektriker) etter å ha pratet litt så beroliget han med å si at dette var kjempe morro å at jeg trengde ikkje bekymre meg for han var klar over taushetsplikten å det ville ikke komme videre fra han, før jeg var klar for det! Snakk om en fantastisk start på helga ))))
Tweak Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Så kjekt da! Jeg også fikk positiv tilbakemelding fra sjefen i dag. Er en befrielse, ikke sant?
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jo er helt fantastisk så nå ser jeg frem til tirsdag å Ultralyd.. å gleder meg til resten av svangerskapet
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Godt det var noen som fikk positivt reaksjon på jobben. Det er mer enn hva jeg kan si. Sjefen gratulerte, men han var redd for at dette skulle ta all min tid og at bedriften kom til å slite. Vi har ikke råd til å sette inn ekstra folk.
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Nattlys og spiren det var trist å høre! Uff jeg ble faktisk utrolig overrasket for denne reaksjonen hadde slettes ikke forventet det. for å si det sånn hadde dette vært min forrige arbeidsgiver hadde jeg nok fått samme respons som deg... håper allikevel at du nyter svangerskapet å koser deg som best du kan det fortjener du;) Lykke til
Gjest Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Tusen takk! Både jeg og samboeren ble overrasket over sjefen sin reaksjon, mens andre kollegaer ble kjempe glade da de fikk vite om graviditeten. Sjefen viste jeg var i frukbar alder da han ansatte meg, så han burde ha tenkt at dette kunne skje. Jeg bryr meg ikke om sjefen. Denne spiren er det viktigste nå. Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå