Elisabeth.H Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Selv jikk jeg på p-sprøyta fant testet posetivt da jeg var ca 6uker på vei og da var det enda 3uker til jeg skulle ver og tatt ny sprøyte.
Kongeørna Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har et barn med spiral, og en med p-piller.
Elisabeth.H Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Vil dere enda anbefale de dere brukte selv om dere ble gravide? jeg anbefaler fortsatt sprrøyta på detvarmeste hehe
Tyren78-09+12 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Hehe, forskjell på folk ja jeg har gått på p-pillen i mange år til ingen nytte..her måtte det prøverør til!
sajam Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Her er det nå faktisk 5. gangen jeg er blitt gravid, selv om jeg/vi har bukt prev. 3 ganger på forskjellige typer p-piller, en gang på p-sprøyte og en gang på mini-pille =)
*toppris* Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 gravid begge ganger på p-piller, forskjellige merker... så etter fødsel prøver vi med hormonspiral, se om det funker bedre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå