Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslejenta sover mye syns jeg...stort sett våken når hun spiser og stelles også litt rundt der.

Hva gjør dere sammen/hva gjør babyen når de er våkne. Min vil mye bæres rundt og være på fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synes jeg lillegutt varierer veldig fra dag til dag... Han blir 6 uker i morgen.

Vi står aldri opp til samme tidspunkt enda, for hvis vi har sovet lite om natta, vil jeg gjerne sove litt på formiddagen også...

Men han sover som regel to- tre kanskje fire ganger i løpet av dagen, lengden varierer. Noen ganger 20 min, andre ganger et par timer...

Om natta sover han stort sett hele tida bortsett fra når han skal ha mat som er ca kl 03 og ca 06-07.

Vi sliter med å få han til å sove i egen seng på natta, så han sover stort sett sammen med meg... Men vi øver på å ligge i egen seng helt inntil min seng. Kan ligge der i perioder om natta, men virker som om han sover dårligere og kortere da...

Vil helst sove på fanget til sambo eller på sofaen med puppen i munnen på dagen også... (jeg ligger og ammer enda, for har et "opprevet" underliv etter fødselen som ikke har grodd ordentlig enda..)

Men kan sove i vogna også. Særlig hvis vi triller, men pga underlivet mitt er vi ikke så mye på trilleturer enda...

Lillegutt vil helst være nær når han er våken, og han kan ha perioder på et par timer i strekk som han er våken. Da er han på fanget eller på armen. Men siden jeg ikke sitter så mye orker jeg ikke bare å stå/gå og bære, så sambo har ham mye på fanget på ettermiddagen og kvelden.

Ellers snakker vi litt sammen, synger litt og koser oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...