Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere og kjøre alene med baby på 2 mnd til venninna mi som bor 6 timer unna pga at mannen skal reise bort med jobb og være borte i nesten to uker. Synes det blir lenge og være alene,har ikke noen som kan hjelpe meg her.

Tror dere det går bra? Har vært på en biltur med henne før,og det gikk fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert fint. Bare beregn god tid og ta med en campingstol som du kan sitte og amme i, hvis du ammer, for det er ikke godt å amme i bilsetet i en varm bil :-)

Skrevet

Ikke galskap i mine øyne nei!

Du merker fort om hun blir urolig og sutrete,da er det jo bare og stoppe og ta henne opp litt,gi mat og kose litt.

God tur :)

Skrevet

Bare pass på at hun får strekke ut ryggen. Jeg har kjørt like lang med mine på den alderen, alene. Gikk fint. Beregnet god tid, tok pauser med vogn osv.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Tenkte og koble ut airbagen framme,og sette henne i passasjersetet,så jeg lettere kan sette inn smokken feks

Skrevet

vi skal kjøre fra stavanger til oslo i sommer med baby som da er 6 mnd,gruer meg litt jeg hehe,itillfelle det blir mye skriking :P

Han er ikke så veldig glad i å kjøre bil så det blir spennende å se hvordan det går! :P

Skrevet

Det går nok mye bedre nå enn når de blir 3-4mnd for hun vil nok kose seg og sove mye. Og skulle det ikke "gå" bra, stopp og ta dere en trilletur. Det gjorde jeg når han var 4 mnd gammel. Ta det som en tur :) Det "skumleste" er nok om du skulle bli trøtt og uopplagt. Husk å ta deg pause da også. Bare en tur inn på bensinstasjonen gjør underverker!

Skrevet

er sååå usikker på om jeg skal "tør" og kjøre til henne! mmmm...tenke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...