Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 når eldste blir 4 år md før nr 3 blir født, da blir d 3 på 4 år ikkesant?
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Ja. Jeg tenker i hvertfall sånn. Min eldste var 4,5 år da minste ble født, så da sier jeg at vi fikk 3 på 4,5 år. Nå blir det 4 stykk på litt under 7 år siden eldste fyller 7 år noen mnd etter vesla blir født.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 ok, ja da tenkte jeg rett,måtte bare høre c",) grattis med 4 på under 7 da c",)
Sånn kan det gå Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Da hadde jeg for min del sagt 3 på 4 år og 1 mnd. Pleier ta med hvor mye over det aktuelle anntallet år det er også jeg. F.eks, våre 4 eldste kom på 7 år og en uke og våre 4 yngste kom på 5 år og 7 mnd.
ormeynglet Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Ja, må vel bli det. Her blir det 4 stk på 4 år og 3/4 mnd, og de 3 siste på 2.5 år:)
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 øøh? tror dere to nederste har misfortstått litt, akkurat om jeg tar med de dagene mellom dem var ikke det jeg lurte på. eks. om den første er født 29 januar og nr 3 er født 1 februar så er den første likevel født månden før,skjønner? da er det jo bare 1 dag som skiller fra 4 år, sant, å da sier jeg 4 år, ikke: ja jeg har 3 barn på 4 år å en dag, hihi. tror ikke folk bryr seg sååå mye liksom, hihi. det jeg mente var om det da ble 4 eller 5 år siden jeg gikk gravid c",)
ormeynglet Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Jeg skjønte hva du mente, og jeg er enig med deg. Kan jo ikke ta med når man er gravid for har jo ikke fått barnet enda. Jeg er egentlig ikke så nøye og sier ofte at det blir 4 stk på 4 år, men enkelte er mer nøye enn meg, så for ikke å bli arrestert så tok jeg med de 3/4 mnd også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå