Gå til innhold

noen som har termin 14 februar?? eller rundt den dato'n


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har termin 14. februar! :-)

fant ut at jeg var gravid for to dager siden, og håper det går bra denne gangen. hadde en bitteliten baby som døde i magen min i uke 10 rett før jul - og først nå hadde vi klaff igjen. heldigvis har jeg tre sunne, friske barn fra før da, så det har ikke vært noe stress.

hadde vært moro med en valentinsunge, men den kommer vel når den finner det for godt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så langt har jeg også termin 14. feb., men ikke noe som er helt sikkert enda..! :) Det hadde vært koselig om h*n kom den 14. feb. da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...noen dager etter deg. utregnet termin 19 febr til nr 2, har ei jente på 4 1/2. ikke vent meg til tanken ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg har også termin 19. februar, og har ei jente fra før som blir 3år i august:) vi gleder ogg masse, prøvd lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello=)

 

jeg har termin den 13. foreløpig... men skal på tidlig UL på tirsdag, så da regner jeg med den blir flyttet litt på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har termin 15.Februar, men den blir sikkert flyttet på ved ultralyd.

Hører flere har fått ultralyd time, og det har ikke jeg. Var på 1.kontroll i uke 12+6. Skulle jeg da være med å fylle ut noen papirer til sykehus og søknad om UL?? Det er barn nr 2, men husker ikke at jeg var med på dette ved 1.barn.. Leste gjennom noen innlegg, der det stod om UL og sykehus søknader..

 

Jente 25, Gjøvik området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 11.februar, foreløpig :) Barn nr 1.

Til Anonym jente 25 år fra Gjøvikområdet: Neste gang du er på svangerskapskontroll ber du legen om å sende kopi av helsekort for gravide til sykehuset for å søke fødeplass og ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg var på UL her om dagen og fikk ny termin igjen...denne gangen 14 feb :o). hadde vært koselig å få på den dagen, siden det ikke bare er valentinesday, men også morsdag i 2010 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 14 februar, men etter to fødsla har eg altså ikke klart å føde på termindatoen, så det skal godt gjøres at det skjer den her gangen heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...