Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Er litt lei av det samme hver helg,og vi vil prøve noe nytt:-)
erteposen + 4 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hjemmelaga våruller? Kyllingspyd med peanuttsaus og ris er en slager her, med mango salat.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hmm. Det beste vi lager, men sikkert ikke noe uvanlig, er en skikkelig god entrecote, fløtegratinerte poteter, brokkoli og deilig rødvinssaus til. Mmmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå