Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer!! Så gøy det skal bli! Har veldig lyst på 2 tette selv: Ammer du fortsatt? Var det planlagt? Vi har lyst å ikke begynne med prevansjon etter fødsog se hva som skjer, men lurer på hvor lang tid dette kan ta
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hei og gratulerer:-) jeg har to tette:-) det er 14 mnd imellom de.det er som å ha tvillinger det første året men masse kos:-) nå venter jeg på en ny spire og gleder meg veldig:-) er litt skummelt å for det er over ti år siden sist jeg gikk gravid:-) lykke til:-)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Så kjekt og gratulerer... Jeg har en jente på 4.5 mnd og er blitt gravid igjen. Vet du hvor langt du er på vei?? Det gjør ikke jeg, så dette blir spennede
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Gratulerer så masse til dere!! Så kjekt å se at det er flere som venter to tette... Jeg mener jeg er 5+3 i dag, og lillejenta mi er 7mnd.. Jeg har ei på 6år også Masse lykke til! (Jeg er i hvertfall knallspent på hvordan det vil gå med å ha to tette!! litt nervøs ang den tanken, men..det blir sikkert mer enn nok å henge fingrene i , og samtidig gøy! puh..hehe)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Hei, takk. Ja jeg kan fortsette å amme. Stod det inne på ammehjelpen. Nei dette var ikke planlagt nei. det er 4 mnd siden jeg fødte =)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2009 Åja Gratla! =) Jeg er 7 uker ca fredag neste uke
Super-mamma-85 Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 jeg har ei på snart 6mnd og er 3mnd på vei snakk om rett på sak men bare koselig det.. tror nokk folk kommer til å prate litt *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå