87snuppa Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Hei. bare lurer på om de som er plaget med bekkene kan fortelle hvordan det kjennes ut? Og når i svangerskapet det begynte? Har på en måte vondt midt mella rumpeballene, og mange ganger hvis jeg blir stående lenge får jeg vondt i den ene hoten og ned igjennom foten. Vet at jeg tidligere har hatt litt skjevt bekken, men vet ikke om det har betydning nå?
mammas skatter <3 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 ja da kan en vel være nesten sikker på at du har bekkenløsning. ganske likt slik e har d...... vondt i hale beine ut i rompeballene og når e har vært i for mye aktivitet så har e smerter i ene hofta og ned i foten. klare nesten ikke gå, sitte, stå eller ligge og vertall ikke bøye me ned. far på apoteket å kjøp d et bekkenbelte. støtter litt opp vertfall.... jormor har sikkert mange rød å gi d. fikk ei oversikt over kosn e skulle gå,ligge,sitte me ned osv. ha ei pute under knea når du ligg, når du ligg på sida ha ei pute mellom føtern. og så skal du ikke vaske gulv og støvsuge fikk e beskjed om. e har skeiv rygg så kansje d kan ligge noe i d. fikk bekkenløsning i uke 6. førtegangsgravid og no e e 14 uka på vei.
87snuppa Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Har ikke hadd så fryktelig ondt tidligere, men den siste tiden har det bare kommet mer og mer. Lite lyst å bli plaget med bekkenet, hoff. Har skjeivt bekken pga at den ene foten min er litt kortere enn den andre, og da har det blitt sånn. Er nå 14+5 på vei.. Må vell snakke med jordmoren om det på neste time da
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Symptomene på bekkenløsning er så mangt,- for meg var det som å bli sparket i skrittet med klogger på da jeg gikk med lillemor i magen....Nå har det begynt å murre i halebein og nedover på innsiden av lårene,men jeg tviholder på håpet om at det bare er en slitsom uke og at det roer seg ned til uken etter ro.... Kanskje kanskje Er 20+3, vil ikke ha BL ennåååå....*Syt,klag* Håper det bare forblir litt murring for deg lenge ennå.... Tvitvi og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå