Saline Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Har vært på UL i dag og emryoet hadde ikke utviklet seg normalt så det var bare en tom eggpose der. Er inne i uke 8. Er så skuffet og lei meg. Ringte Riksen og de regner ikke med at jeg får starte på nytt før i sept/okt. Det blir lenge å vente... Men nå må jeg bare forsøke å se fremover. I kveld skal jeg ta meg et glass vin!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Huffda, det var trist å lese Saline. Måtte du få en super sommer og samle masse krefter til nytt forsøk til høsten. Lykke til!! Klem
lightblue Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei Saline Dette var leit å høre! Skjønner godt at det føles lenge å vente til sept/okt!! Jeg var i samme situasjon selv i fjor. Ble gravid, men mistet i mai. Deretter måtte jeg ta en hysteroskopi før jeg fikk ta av fryseggene mine, og det ble da ikke før i november. Fryseforsøket ble avbrutt, og jeg fikk da prøve på nytt i januar, 9 måneder etter ferskforsøket! Ja, ventetid er forferdelig! Men jeg ser at du klarer å kose deg i ventetiden, og der er supert! Masse lykke til videre PS! Blir det fryseforsøk neste gang?
MK73 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hei, Saline. Uff, det var trist å høre. Kjenner jeg ble lei meg på dine vegne. Dessverre er slikt en del av dette "gamet" - og det som er viktig og positivt er at du allerede jobber med å se fremover. Det er jo egentlig det eneste valget vi har, i min oppfatning. God klem til deg fra meg. Ta litt ekstra godt vare på dere selv nå den neste tiden, slik at dere får fordøyd dette.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 hei saline...det var virkelig trist å høre:( kan tenke meg det var en tøff opplevelse for deg/dere.... håper du klarer å nyte sommeren(som stort sett går veldig fort)og kos deg med vin glasset ditt;) høsten er her fortere enn du aner..vet det ikke føles sånn nå men som du sier..forsøke og se framover og tenke på at din tur kommer! trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå