Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi vært på UL, og alt står bra til med Knerten:) Terminen ble flyttet to dager frem, til 4.11.

Vi fikk dessverre ingen hint om det er en gutt eller jente som ligger og turner inni magen, det var umulig å få noen bilder av de nedre regioner:)

Så da må vi vente og se, vi drar nok på 3D-UL om en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Vi har også vert på UL i dag og alt var fint med babyen i magen:)gikk fra termin 7.nov til 3.nov.

Skulle ønske han kunne se om det var gutt eller jente, men det kunne han ikkje. Tror ultralydapperatet de bruker der er veldig dårlig. Får se om nyskjerrigheten tar meg, eller jeg klarer å vente helt til fødselen:) Ellers en finfin opplevelse :)

Skrevet

Da har vi begge vært på ul i dag, og endt opp med samme termin!

Skrevet

Samme termin som meg?

fikk du vite kjønnet? :)

Skrevet

Nei, som Troika, 4.nov.

Ja, det var med stor sikkerhet ei jente. Moro, vi har to store gutter fra før (13 og 15 år). Merkelig å skulle venne seg til tanken på jente.

Skrevet

Gratulere, kjekt med jente når dere har to gutter fra før :)

Skrevet

Vi har også vært på UL i dag. Terminen ble satt til 3.11. :) Spiren var sjenert, og hadde krøpet godt sammen i fosterstilling, slik at man egentlig såg svært lite. Men selv om man ikke kunne si noe om kjønnet, fikk vi bekreftet at alt sto bra til, og det må vi jo si oss godt fornøyd med :) Så få vi litt ekstra spenning til fødselen også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...