Gå til innhold

Et lite glad innlegg bare fordi :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens søteste mann :)

 

Han ville gjort alt for barna og meg

Han mig gir kos, kyss og klemmer tit og ofte

Han trøster meg hvis jeg har det dårlig

Han støtter meg i det jeg holder på med

Han er bedstevennen min

Han super god med barna og bruker masse tid på dem

Han gir meg masse komplimenter

Han elsker meg og sier det ofte

Han blir veldig gjerne med kjærestekvelder når vi har barnevagt

Han husker alle mærkedagene vår (bedre enn hva jeg gjør)

Han er riktig god i sengen ;)

Han er hyggelig å snakke med både om små og store ting

Han intereserer seg for mye av det samme som jeg

 

Og selvfølgelig er det dager hvor vi er trøtte og slitne og småkrangler, men noen ganger er det godt å ta seg tid til å huske alt det hyggelige!

 

Så hvorfor er mannen din den søteste? ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte dette innlegget jeg :)

Jeg har verdens beste mann!

 

Jeg elsker mannen min, og kunne ikke funnet meg en bedre livspartner og bestevenn :)

 

 

 

 

Skrevet

Jeg elsker mannen min fordi

 

- han har ekstraordinære kvaliteter som menneske: følsomhet, ømhet og varme.

- han lærer underveis på de områdene der han ikke er så flink, og godtar å måtte endre ting.

- han er veldig fysisk mot meg, og huden og kroppen hans oppleves som en del av min egen, nesten!

- han elsker med meg som ingen annen kan

- han er min mentor i faglige spørsmål

- han anstrenger seg mye for at vi skal ha det godt, lager mat, vasker klær, tar mye ansvar

- han er i stand til å innrømme at han tok feil

- han er en av de morsomste menneskene jeg kjenner

- han føler stor lojalitet til sine foreldre, og er en god sønn

- han har vært, og er, meget omsorgsfull mot meg også når det koster han mye å være det....

 

Skrevet

begynner nesten å gråte når jeg leser dette :( jeg vil også føle det sånn...

Skrevet

jeg er anonym 23:27, og ja, jeg føler det sånn...men det er ikke sagt at han føler noe tilsvarende overfor meg....

Skrevet

Nei er akkuratt det, jeg tror ikke han føler det sånn for deg.

Skrevet

Og hvem er liksom du, da, kjenner du mannen min?

Skrevet

LITT AV ET GLA INNLEGG?? haha

Gjest Antarctica
Skrevet

Alltid må noen ødelegge en fin tråd. Kan de ikke få seg en annen hobby enn å forpeste disse sidene....

  • 1 måned senere...
Skrevet

Herlig initiativ!

 

Jeg elsker mannen min fordi:

 

- han elsker meg like høyt som jeg elsker han

- han setter familie fremfor alt

- han er morsom

- han er lojal

- han er trofast

- han er den morsomste jeg vet om

- han er ekstremt tålmodig

- han er utrolig snill

- han er min aller beste venn

 

Jeg tar meg titt og ofte i å tenke på at jeg har vunnet i lotto når jeg ser på han... Fineste og beste mannen i verden er min,,, c",)

Skrevet

Har neppe verdens beste mann :) Men kunne aldri funnet noen som passa meg bedre.

 

Hver éneste dag får han meg til å le.

 

Hver eneste dag sier han at han elsker meg.

 

Hver eneste dag viser han hvor mye an begjærer meg.

 

Og når jeg er i armene hans....da forsvinner alle problemer. Ingenting kan røre meg da........elsker han så høyt....gleder meg til vi skal bli en familie!!

 

Veldig lidenskapelige, begge to, så det er kort mellom ekstase og furting, men...gud så fantastisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...