Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har verdens søteste mann Han ville gjort alt for barna og meg Han mig gir kos, kyss og klemmer tit og ofte Han trøster meg hvis jeg har det dårlig Han støtter meg i det jeg holder på med Han er bedstevennen min Han super god med barna og bruker masse tid på dem Han gir meg masse komplimenter Han elsker meg og sier det ofte Han blir veldig gjerne med kjærestekvelder når vi har barnevagt Han husker alle mærkedagene vår (bedre enn hva jeg gjør) Han er riktig god i sengen Han er hyggelig å snakke med både om små og store ting Han intereserer seg for mye av det samme som jeg Og selvfølgelig er det dager hvor vi er trøtte og slitne og småkrangler, men noen ganger er det godt å ta seg tid til å huske alt det hyggelige! Så hvorfor er mannen din den søteste?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Likte dette innlegget jeg Jeg har verdens beste mann! Jeg elsker mannen min, og kunne ikke funnet meg en bedre livspartner og bestevenn
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg elsker mannen min fordi - han har ekstraordinære kvaliteter som menneske: følsomhet, ømhet og varme. - han lærer underveis på de områdene der han ikke er så flink, og godtar å måtte endre ting. - han er veldig fysisk mot meg, og huden og kroppen hans oppleves som en del av min egen, nesten! - han elsker med meg som ingen annen kan - han er min mentor i faglige spørsmål - han anstrenger seg mye for at vi skal ha det godt, lager mat, vasker klær, tar mye ansvar - han er i stand til å innrømme at han tok feil - han er en av de morsomste menneskene jeg kjenner - han føler stor lojalitet til sine foreldre, og er en god sønn - han har vært, og er, meget omsorgsfull mot meg også når det koster han mye å være det....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 begynner nesten å gråte når jeg leser dette jeg vil også føle det sånn...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 jeg er anonym 23:27, og ja, jeg føler det sånn...men det er ikke sagt at han føler noe tilsvarende overfor meg....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Nei er akkuratt det, jeg tror ikke han føler det sånn for deg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Og hvem er liksom du, da, kjenner du mannen min?
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Alltid må noen ødelegge en fin tråd. Kan de ikke få seg en annen hobby enn å forpeste disse sidene....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #10 Skrevet 9. august 2009 Herlig initiativ! Jeg elsker mannen min fordi: - han elsker meg like høyt som jeg elsker han - han setter familie fremfor alt - han er morsom - han er lojal - han er trofast - han er den morsomste jeg vet om - han er ekstremt tålmodig - han er utrolig snill - han er min aller beste venn Jeg tar meg titt og ofte i å tenke på at jeg har vunnet i lotto når jeg ser på han... Fineste og beste mannen i verden er min,,, c",)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Har neppe verdens beste mann Men kunne aldri funnet noen som passa meg bedre. Hver éneste dag får han meg til å le. Hver eneste dag sier han at han elsker meg. Hver eneste dag viser han hvor mye an begjærer meg. Og når jeg er i armene hans....da forsvinner alle problemer. Ingenting kan røre meg da........elsker han så høyt....gleder meg til vi skal bli en familie!! Veldig lidenskapelige, begge to, så det er kort mellom ekstase og furting, men...gud så fantastisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå