ängel Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Idag når jeg skulle skifte bæsjebleia lå der en klump på str med ei drue, med grønt gjennomsiktig slim ilage bæsjen.. (ja vet det er ekkelt) hva kan det være? er det noe farlig? han fikk vaksine igår, kan det ha noe med det å gjøre? jeg har ikke peiling, er helt blank
enda en Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hei. Kan godt være pga vaksina. Fikk han feber etter vaksina? Mine har hatt tendenser til slimbæsj når de har feber. Ellers kan det jo være noe du har spist (hvis du ammer da). Men farlig er det ikke. =)
ängel Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Ja han hadde litt lett feber igår, men ikke idag Nei jeg ammer ikke.
Gjest Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Er han forkjølet? Når vi er det hoster vi opp slim som vi spytter eller vi snyter oss og det kommer ut slik. En baby vil ofte svelge slimet, noe som har vistes godt i mine barns bleier, ihvertfall
ängel Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Nei han er ikke forkjølet. Men han skreik og sutret mye igår, mest sannsynlig pga vaksinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå