Gå til innhold

vask av voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om jeg kan putte voksiposen i vaskemaskina?? på den "dyna" inni trekket står det bør renses, men kan den gå i vaskemaskina eller blir den sånn rar og klompete?? og det trekke utapå kan vel vaskes på 40 grader??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vasket trekket på 40 grader. Dyna inni har jeg ikke turt å gamble med, så den har jeg renset.

Jeg vasker vanlige dyner og puter i maskina og har i tørketrommelen, godt mulig det hadde gått fint også med voksien, men har som sagt ikke turt. Ville i alle fall ikke vasket hvis du ikke har trommel å kjøre den i etterpå, med en tennisball eller lignende.

Hvis du prøver, si fra om hvordan det gikk da :)

Skrevet

vet ikke om jeg tar kjangsen med å vaske dyna inni da.. hmm.. har ikke trommel.. men da skal trekke bli vasket i dag=) Gleder meg til det ligger et lite nurk inni voksiposen=)

Skrevet

jeg har vasket trekket på posen selv, og sendte selve dyna på rens...kostet ikke mer enn 187,- så syns ikke det var så gale.

Skrevet

Det står vaskeanvisning på www.voksi.com. Det skal gå an å vaske ulldyna i maskin også, men man kunne også "wash your voksi in the freezer" hvis den ikke var så skitten, så det har jeg gjort i dag. Regner med frysingen dreper midd etc.

Nå er jeg bare spent på om trekket har krympet...!

Skrevet

Jeg har vasket trekket i vaskemaskinen på 40 grader, vranga den først..

Dynen har jeg hatt til rens.. Jeg har hatt min voksipose i 13 år og mine 3 sønner har brukt den, og nå kommer nr 4 som skal kose seg i den..

Vet om så altfor mange som har vasket den selv og den ble klumpete og ødelagt.. måtte da kjøpe ny, noe som ikke er billig..

husker ikke hva rensen koster..

Skrevet

jeg har vasket trekket på voksiposen min mange ganger på 40 grader, innerforet har jeg vasket på 30 grader ullprogram med milo. det har gått kjempefint å posen/innerposen er like fin som ny, eneste litt falmete i fargen siden den er vasket så mye. hadde en "gulper" i den, hihi , så det ble mye vasking ja c",)

Skrevet

ps. jeg ville IKKE hatt noen av delene i tørketrommelen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...