Gå til innhold

tror dere han er seriøs med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser en mann som jeg er blitt forelsket i:) Han er veldig snill og alt jeg har drømt hos en mann, men jeg har så vanskelig for å se for meg hvor intressert han er i meg, er jeg naiv, blindt forelsket eller er han faktisk litt forelsket i meg og?

- Han reiser for å besøke meg, jeg besøker ham ( vi bor 1-2 timer unna med fly)

- Han prater med meg hver dag , sender søte sms eller ringer.

- Han spør meg om mine meninger, og viser at han bryr seg om meg

- Han tuller mye om at han vil gifte seg og få barn med meg, og flytte til hjembyen min om han kunne fått jobb der.

- Han har spurt om vi kan reise med et vennepar av ham sammen snart.

- Han har fortalt om meg til familien/vennene sine, ønsker å treffe min familie.

- Han ønsker å treffe barnet mitt en dag snart..

Jeg kan bare ikke tro at jeg har vært så heldig å truffet en så fantastisk mann som ham... Jeg blir så nervøs for at NOE skal gå galt =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som han er forelsket i deg og ja:-)

Skrevet

Jeg var akkurat likedan.Traff en en mann som var perfekt på alle måter,men jeg letet etter feil.Jeg kunne bare ikke tro at alt var så bra som det virket..Så han brukte litt tid på at jeg skulle stole på han.Og det er jeg kjempeglad for i dag,for vi bor sammen og har det kjempebra:-)

Og han høres jo intr. ut på meg;o)

Skrevet

Så søt du er HI:) virker som at han er forelsket ja ut i fra det du skriver her. Tenk at du fortjener han og ikke vær redd for å miste han, du tiltrekker deg det du tenker vettu. Bekymrer du deg mye blir du bekymret, hvis du er glad i livet og prøver å nyte det til det fulle, blir du lykkelig.

Lykke til med kjærligheten! Hilsen en som ögså ønsker seg en go kjæreste og kose med:)

Skrevet

åh takk for svar, håper inderlig det går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...