Brugda Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hvor bor du? Hehe Her i Tromsø snør det ikke enda..
Mille** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 Bor enda lengre nord enn deg, sånn ca i gokk, hehe...Godt jeg skal sørover igjen i neste uke. ;o)
Mille** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 Jepp, det er faktisk veldig synd på meg! Jeg har nettopp fått meg nye sandaler som må stå ubrukt i skapet, frem med støvlettene igjen! Håper finværet holder seg i Bergen, ihvertfall tom. onsdag i neste uke! ;o)
Mille** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 Hehe, nei det er nok lite sannsynlig. Regn derimot..... ;o)
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Å hjelpe meg! da hadde jeg også blitt sur - er JUNI for søren:o(
*Rutletutt* Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Tror det er meldt bra i Bergen fremover (jeg skjekket tom onsdag - for da har jeg bursdag;o)) Skal du til Bergen i helgen da? I såfall er det meldt flott vær!)
Mille** Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2009 Nei, reiser dessverre ikke før på mandag, og her er det meldt drittvær hele helgen! (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå