Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?? Life IS a bitch...... :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Hehe

Her i Tromsø snør det ikke :P

enda..

Skrevet

Stakkars deg :-(

Her er det 18 grader og sol ;-)

Skrevet

Bor enda lengre nord enn deg, sånn ca i gokk, hehe...Godt jeg skal sørover igjen i neste uke. ;o)

Skrevet

Ja og her oppe bor vi frivillig %-)

Skrevet

Jepp, det er faktisk veldig synd på meg! Jeg har nettopp fått meg nye sandaler som må stå ubrukt i skapet, frem med støvlettene igjen! Håper finværet holder seg i Bergen, ihvertfall tom. onsdag i neste uke! ;o)

Skrevet

Hehe, nei det er nok lite sannsynlig. Regn derimot..... ;o)

Skrevet

Å hjelpe meg! da hadde jeg også blitt sur - er JUNI for søren:o(

Skrevet

Tror det er meldt bra i Bergen fremover (jeg skjekket tom onsdag - for da har jeg bursdag;o)) Skal du til Bergen i helgen da? I såfall er det meldt flott vær!:o)

Skrevet

Nei, reiser dessverre ikke før på mandag, og her er det meldt drittvær hele helgen! :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...